Krzychu78 Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 (edytowane) Nie do konca chyba wiem jak dziala skin morph, bo probuje i nie dziala. Uzywam 3ds max 2012. Mam postac "golasa", ktory ma gotowy rig i skin. Nie bede animowal go w tym stanie i oczywiscie mam dla niego ubranie, ale zrobione ze zwyklej mesh. Jak uzyc wlasciwie modyfikatora skin morph ? Chcialbym aby mesh ubioru deformowala sie tak jak mesh tej postaci. Edytowane 14 Kwiecień 2012 przez Krzychu78
Krzychu78 Napisano 14 Kwiecień 2012 Autor Napisano 14 Kwiecień 2012 [ATTACH=CONFIG]85729[/ATTACH] tak to wyglada. Koszule tak po prostu zduplikowalem aby pokazac jak wyglada skorupa. Bardzo prosze o pomoc bo nie moge znalesc zadnych dobrych tutoriali na ten temat.
Kris_R Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 To nie ten modyfikator przecież :D Użyj Skin Wrap.. to on "przykleja" jeden obiekt do drugiego. Pozdro
Krzychu78 Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 ...no tak, dzieki, juz to sprawdzilem. Jestem juz tym troche zmeczony. Kiedy nie widac efektow pracy jaka w to wkladam, to sie odechciewa, ze tak sie wyraze. Ludzie sie bawia na dyskotekach, a ja probuje zanimowac jakas fikcyjna, nikomu nie potrzebna postac. Tak fajnie ja zeskinowalem, ze az sie prosi o poprawne wykonanie cloth fizyka. Jak moze czytaliscie, tylko spodnie dzialaja, z reszta znika... dziwne. Przenioslem wszystko do nowego pliku i to samo... Skin Wrap nie jest tak efektywny, no ale ja juz padam na r.. i ide spac. Pozdrawiam wszystkich ktorzy nie spia
Kris_R Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 E tam :) ze zmęczenia Ci się marudzenie włączyło i tyle :D Skin Wrap jest bardzo efektywny i sprawdza się świetnie w produkcji. Dodatkowo ma możliwość konwersji na normalnego skina aby przenieść wagowanie między dwoma obiektami. Jeśli obiekt Ci zniknął to może być to wina skali, pivotów - wyzeruj transformacje na obiekcie i spasuj je odpowiednio. Dasz radę. Kwestia wprawy i odpowiedniej wiedzy. A jeśli takie technikalia Cię przerastają, to możesz faktycznie przesymulować ciuchy i tyle.
Krzychu78 Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 Wciaz jestem zielony, a bawie sie w Grafike 3d juz 2 lata. Teraz ntensywnie Maxem prawie rok, a wczesniej troche Blenderem, tez rok. Bardziej mnie interesuje wizualizacja, ale animacje tez chce zglebiac po trochu. Jest troche tych technik i sie gubie, ale zabawa jest fajna. Zaraz poprobuje tego SkinWrapa
Krzychu78 Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 Wszystko dziala dobrze z SkinWrap, ale bez wlaczonego TurboSmooth. Inaczej komputer sie zawiesza. Scena nie jest skomplikowana i nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Spodnie mam zrobione Clothem i dzialaja super z TurboSmoothem, a koszula i pulower ze SkinWrapem jest nawet ok, ale bez Turbo. Hmm... Komputer mam bardzo dobry. Moze jakies podpowiedzi ?
Necro Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 dzieje się to samo, jeżeli tego smootha "zastosujesz"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się