Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie do konca chyba wiem jak dziala skin morph, bo probuje i nie dziala. Uzywam 3ds max 2012.

Mam postac "golasa", ktory ma gotowy rig i skin. Nie bede animowal go w tym stanie i oczywiscie mam dla niego ubranie, ale zrobione ze zwyklej mesh.

Jak uzyc wlasciwie modyfikatora skin morph ? Chcialbym aby mesh ubioru deformowala sie tak jak mesh tej postaci.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 932
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

[ATTACH=CONFIG]85729[/ATTACH]

tak to wyglada. Koszule tak po prostu zduplikowalem aby pokazac jak wyglada skorupa.

 

Bardzo prosze o pomoc bo nie moge znalesc zadnych dobrych tutoriali na ten temat.

Napisano

To nie ten modyfikator przecież :D Użyj Skin Wrap.. to on "przykleja" jeden obiekt do drugiego. Pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności