Napisano 15 Kwiecień 201213 l Witam ostatnio oglądałem tutorial od Turbo Squid - FumeFX Essentials, którego efektem było coś takiego: http://img713.imageshack.us/img713/4733/83270721.jpg Robiłem wszystko w miarę możliwości zgodnie z tutorialem, oprócz koloru dymu i efekt wyszedł mi inny:http://img51.imageshack.us/img51/4552/46897755.jpg Chodzi mi o detale dymu. U mnie widac jakby dym był jednolity, bez rzadnych większych detali. Oto moje ustawienia: http://img841.imageshack.us/img841/8308/settings1y.jpg http://img11.imageshack.us/img11/5883/settings2q.jpg + światło Spotlight z Raytraced Shadows Pytanie brzmi, co zmienić żebym uzyskał podobny efekt?
Napisano 15 Kwiecień 201213 l Nie wiem jak bardzo zmniejszyłeś spacing, ile ramu Ci zabrała symulacja ? Opacity masz za duże, step size w panelu rendering możesz jeszcze zmniejszyć ale wtedy czas renderingu się wydłuży Detail w turbulence noise daj na maxa. Czy zaznaczyłes w opcjach swiatła atmosphere shadows ?
Napisano 15 Kwiecień 201213 l Autor Dzięki wielkie, zaznaczenie Atmosphere Shadows w spotlighcie pomogło :) A tak na marginesie, można prosić o jakiś kontakt? Chciałbym o kilka rzeczy spytać :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto