fiszkas Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Witam ostatnio oglądałem tutorial od Turbo Squid - FumeFX Essentials, którego efektem było coś takiego: http://img713.imageshack.us/img713/4733/83270721.jpg Robiłem wszystko w miarę możliwości zgodnie z tutorialem, oprócz koloru dymu i efekt wyszedł mi inny:http://img51.imageshack.us/img51/4552/46897755.jpg Chodzi mi o detale dymu. U mnie widac jakby dym był jednolity, bez rzadnych większych detali. Oto moje ustawienia: http://img841.imageshack.us/img841/8308/settings1y.jpg http://img11.imageshack.us/img11/5883/settings2q.jpg + światło Spotlight z Raytraced Shadows Pytanie brzmi, co zmienić żebym uzyskał podobny efekt?
turas Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Nie wiem jak bardzo zmniejszyłeś spacing, ile ramu Ci zabrała symulacja ? Opacity masz za duże, step size w panelu rendering możesz jeszcze zmniejszyć ale wtedy czas renderingu się wydłuży Detail w turbulence noise daj na maxa. Czy zaznaczyłes w opcjach swiatła atmosphere shadows ?
fiszkas Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Napisano 15 Kwiecień 2012 Dzięki wielkie, zaznaczenie Atmosphere Shadows w spotlighcie pomogło :) A tak na marginesie, można prosić o jakiś kontakt? Chciałbym o kilka rzeczy spytać :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się