Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Wlasnie rozpoczynam tworzenie gotyckiego sklepienia wg tutorialu. Po krotce:

 

Tworze Arc'a, mirroruje (kopia), lacze vertexy (fuse, weld), usuwam "nadlewke":), extrude, obracam o 90 stp tworzac kopie. [ATTACH=CONFIG]85773[/ATTACH] - obrazek z tutoriala

 

Niestety gdy ide za instrukcja, Proboolean nie dziala jak nalezy. W moim projekcie calosc ZNIKA.....

 

Jestem poczatkujacy, mam nadzieje ze podalem wszystkie informacje. Jesli cos pominąłem, to piszcie.

 

Czy ktos wie jak rozwiazac ten problem ?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Może dlatego że obiekt jest jedno segmentowy? Spróbuj zwiększyć liczbe segmentów. A jesli nie podziała to spróbuj najpierw ProBooleanem połączyć a potem usunąć niepotrzebne polygony.

Napisano

Hej dzieki za zainteresowanie.

 

Niestety ten probooleand nie dziala jak powinien. Moze zanim go uzyje robie jakis blad, ktorego nie zauwazam, choc robie to krok w krok z tutkiem.... :(

 

Moze ktos wie jaki amatorski bład popełniam ?

Napisano

wiem z doświadczenia, że boolean i proboolean jest strasznie kapryśny, czasami ultra trudne obiekty potnie a czasami potknie się na najłatwiejszych. U mnie rozwiązaniem na 99% przypadków jest dodanie boolean (bez żadnego łączenia/ucinania!) przed proboolean, ewentualnie boolean -> edit poly -> proboolean (i wtedy tniesz)

Napisano

Witam.

 

Wyprobowalem wasze propozycje ale nadal nie moge osiagnac zamierzonego efektu....

 

Moze znacie tutorial o modelowaniu takiego sklepienia, innym sposobem ? Bede wdzieczny za linka !

Napisano

Tak jak pisałem wcześniej - zaczynając z poziomu kolebki dodaj modyfikator symmetry i obróć w nim gizmo o 45 stopni. Następnie zduplikuj ten modyfikator i obróć gizmo o 180 stopni. Efekt jak w załączniku.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności