turas Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 (edytowane) Czy w maxie można wczytać dwa razy ten sam skrypt do dwóch eventów z tą różnicą że nazwa zmiennej jest inna. Może zobrazuje:) http://imageshack.us/photo/my-images/9/obrazkdi.png/ Na tym etapie dach się rozlatuje a płot nie. Korzystam z skryptu http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/attaching-objects-to-particles on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useAge=true pCont.useTM=true pCont.useShape=true ) on Init pCont do ( global ChunksArray=$dachowki* as array ) on Proceed pCont do ( t= pCont.getTimeStart() as float if t ( NumChunks=ChunksArray.count for i=1 to NumChunks do ( pCont.AddParticle() pCont.particleIndex=pCont.NumParticles() pCont.particleAge=0 pCont.particleTM=ChunksArray.transform pCont.particleShape = ChunksArray.mesh ) ) ) on Release pCont do ( ) zamieniam tylko nazwe na :global ChunksArray=$plot* as array Mały update, udało mi się rozwalić dach i płot ale jak widzicie na obrazku http://imageshack.us/photo/my-images/638/73091931.png/ w viewporcie deski się rozwalają a na renderingu ich nie widać po drugie dachówki się sklonowały. Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez turas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się