Napisano 18 Kwiecień 201212 l Czy w maxie można wczytać dwa razy ten sam skrypt do dwóch eventów z tą różnicą że nazwa zmiennej jest inna. Może zobrazuje:) http://imageshack.us/photo/my-images/9/obrazkdi.png/ Na tym etapie dach się rozlatuje a płot nie. Korzystam z skryptu http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/attaching-objects-to-particles on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useAge=true pCont.useTM=true pCont.useShape=true ) on Init pCont do ( global ChunksArray=$dachowki* as array ) on Proceed pCont do ( t= pCont.getTimeStart() as float if t ( NumChunks=ChunksArray.count for i=1 to NumChunks do ( pCont.AddParticle() pCont.particleIndex=pCont.NumParticles() pCont.particleAge=0 pCont.particleTM=ChunksArray.transform pCont.particleShape = ChunksArray.mesh ) ) ) on Release pCont do ( ) zamieniam tylko nazwe na :global ChunksArray=$plot* as array Mały update, udało mi się rozwalić dach i płot ale jak widzicie na obrazku http://imageshack.us/photo/my-images/638/73091931.png/ w viewporcie deski się rozwalają a na renderingu ich nie widać po drugie dachówki się sklonowały. Edytowane 18 Kwiecień 201212 l przez turas
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto