Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy w maxie można wczytać dwa razy ten sam skrypt do dwóch eventów z tą różnicą że nazwa zmiennej jest inna. Może zobrazuje:) http://imageshack.us/photo/my-images/9/obrazkdi.png/

Na tym etapie dach się rozlatuje a płot nie. Korzystam z skryptu http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/attaching-objects-to-particles

 

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.useAge=true

pCont.useTM=true

pCont.useShape=true

)

 

on Init pCont do

(

global ChunksArray=$dachowki* as array

)

 

on Proceed pCont do

(

 

t= pCont.getTimeStart() as float

 

if t

(

NumChunks=ChunksArray.count

 

for i=1 to NumChunks do

(

pCont.AddParticle()

pCont.particleIndex=pCont.NumParticles()

pCont.particleAge=0

pCont.particleTM=ChunksArray.transform

pCont.particleShape = ChunksArray.mesh

)

)

)

 

on Release pCont do

(

)

 

 

zamieniam tylko nazwe na :global ChunksArray=$plot* as array

 

Mały update, udało mi się rozwalić dach i płot ale jak widzicie na obrazku http://imageshack.us/photo/my-images/638/73091931.png/

w viewporcie deski się rozwalają a na renderingu ich nie widać po drugie dachówki się sklonowały.

Edytowane przez turas

  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności