Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czy w maxie można wczytać dwa razy ten sam skrypt do dwóch eventów z tą różnicą że nazwa zmiennej jest inna. Może zobrazuje:) http://imageshack.us/photo/my-images/9/obrazkdi.png/

Na tym etapie dach się rozlatuje a płot nie. Korzystam z skryptu http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/attaching-objects-to-particles

 

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.useAge=true

pCont.useTM=true

pCont.useShape=true

)

 

on Init pCont do

(

global ChunksArray=$dachowki* as array

)

 

on Proceed pCont do

(

 

t= pCont.getTimeStart() as float

 

if t

(

NumChunks=ChunksArray.count

 

for i=1 to NumChunks do

(

pCont.AddParticle()

pCont.particleIndex=pCont.NumParticles()

pCont.particleAge=0

pCont.particleTM=ChunksArray.transform

pCont.particleShape = ChunksArray.mesh

)

)

)

 

on Release pCont do

(

)

 

 

zamieniam tylko nazwe na :global ChunksArray=$plot* as array

 

Mały update, udało mi się rozwalić dach i płot ale jak widzicie na obrazku http://imageshack.us/photo/my-images/638/73091931.png/

w viewporcie deski się rozwalają a na renderingu ich nie widać po drugie dachówki się sklonowały.

Edytowane przez turas
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności