Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, mam takie pytanie bo już się trochę pogubiłem. Nagrałem sobie sesje filmową do animacji za pomocą iPi DMC. Eksportuje z iPi szkielet z animacja do .bvh bo .fbx nie ma:/ a przy .dae sie cuda dzieja! No i chcac to wrzucic do mayi musze przepuscic najpierw przez MotionBuildera i wyslac przez fbxa do mayi. Generalnie mialem dosyć małą sale i mam bardzo dużo clipów do sklejenia. Chiałbym np z trzech krótkich ujęć biegu zrobić jeden długi. Jak to najlepiej zrobić?? Moja znajomość MB ogranicza się jak na razie do funkcji import/export i characterize :D

 

Myślałem żeby to zrobić tak: iPi -> .bvh .fbx

 

Czy lepiej sie nauczyc tego robic w MB?? Bo jak to Generalnie działa w mayi? Jak zaimportuje sobie ten mocap i zrobie characterize HIK i retarget na moja postac, potem bake na rig... to co potem?? Jak zrobic te Clipy do blendowania??? .............................................................................................................................................................

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności