blukazs Napisano 30 Kwiecień 2012 Napisano 30 Kwiecień 2012 Hej, mam takie pytanie bo już się trochę pogubiłem. Nagrałem sobie sesje filmową do animacji za pomocą iPi DMC. Eksportuje z iPi szkielet z animacja do .bvh bo .fbx nie ma:/ a przy .dae sie cuda dzieja! No i chcac to wrzucic do mayi musze przepuscic najpierw przez MotionBuildera i wyslac przez fbxa do mayi. Generalnie mialem dosyć małą sale i mam bardzo dużo clipów do sklejenia. Chiałbym np z trzech krótkich ujęć biegu zrobić jeden długi. Jak to najlepiej zrobić?? Moja znajomość MB ogranicza się jak na razie do funkcji import/export i characterize :D Myślałem żeby to zrobić tak: iPi -> .bvh .fbx Czy lepiej sie nauczyc tego robic w MB?? Bo jak to Generalnie działa w mayi? Jak zaimportuje sobie ten mocap i zrobie characterize HIK i retarget na moja postac, potem bake na rig... to co potem?? Jak zrobic te Clipy do blendowania??? .............................................................................................................................................................
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się