Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej, mam takie pytanie bo już się trochę pogubiłem. Nagrałem sobie sesje filmową do animacji za pomocą iPi DMC. Eksportuje z iPi szkielet z animacja do .bvh bo .fbx nie ma:/ a przy .dae sie cuda dzieja! No i chcac to wrzucic do mayi musze przepuscic najpierw przez MotionBuildera i wyslac przez fbxa do mayi. Generalnie mialem dosyć małą sale i mam bardzo dużo clipów do sklejenia. Chiałbym np z trzech krótkich ujęć biegu zrobić jeden długi. Jak to najlepiej zrobić?? Moja znajomość MB ogranicza się jak na razie do funkcji import/export i characterize :D

 

Myślałem żeby to zrobić tak: iPi -> .bvh .fbx

 

Czy lepiej sie nauczyc tego robic w MB?? Bo jak to Generalnie działa w mayi? Jak zaimportuje sobie ten mocap i zrobie characterize HIK i retarget na moja postac, potem bake na rig... to co potem?? Jak zrobic te Clipy do blendowania??? .............................................................................................................................................................

  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności