Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Cheese
Napisano

Witam mam problemik:).

 

Mam kilkuset klatkową scenę w której jedynymi widocznymi elementami jest model wody oraz bitmapa (przedstawia pomieszczenie). Problem jest taki że nie wiem jak poradzić sobie z lepszym odwzorowaniem tej wody. Chodzi głównie o refrakcję. Jako że scena w zamyśle miała wyglądać w miarę realistycznie a na ten moment jedyne co mam to przeźroczystą chlupiącą ciecz która nie wygląda dobrze na tle bitmapy.

Wiem że nie można zrobić ot tak refrakcji o samą bitmapę, bo raz że jest ona płaska, a dwa że siedzi tam tylko jako tło więc model wody nie pobiera z niej żadnych informacji. Ale może ktoś ma jakiś pomysł:)?

 

Cała reszta, czyli model pomieszczenia które modelowałem na bazie bitmapy, jest "pochowany" za pomocą matte-shadow.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności