Napisano 17 Maj 201212 l Witam mam problemik:). Mam kilkuset klatkową scenę w której jedynymi widocznymi elementami jest model wody oraz bitmapa (przedstawia pomieszczenie). Problem jest taki że nie wiem jak poradzić sobie z lepszym odwzorowaniem tej wody. Chodzi głównie o refrakcję. Jako że scena w zamyśle miała wyglądać w miarę realistycznie a na ten moment jedyne co mam to przeźroczystą chlupiącą ciecz która nie wygląda dobrze na tle bitmapy. Wiem że nie można zrobić ot tak refrakcji o samą bitmapę, bo raz że jest ona płaska, a dwa że siedzi tam tylko jako tło więc model wody nie pobiera z niej żadnych informacji. Ale może ktoś ma jakiś pomysł:)? Cała reszta, czyli model pomieszczenia które modelowałem na bazie bitmapy, jest "pochowany" za pomocą matte-shadow.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto