Aethersis Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 Postanowiłem zacząć przygodę z 3D sculptingiem i jest to mój drugi model (rzecz jasna nieukończony, a w sumie to i ledwo zaczęty). Prosiłbym bardzo wszelkich speców od anatomii, zarówno ludzkiej, jak i kociej/zwierzęcej o jechanie po mnie równo i dawanie porad jak to poprawić :) Jestem wręcz pewien, że błędów jest tu bardzo dużo, ale jak ktoś ma jakieś pomysły, co możnaby dodać, poprawić/zmienić, to bardzo prosiłbym się nimi podzielić. [ATTACH=CONFIG]86211[/ATTACH] Będę na bieżąco updatował.
lee666 Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 cięzko cos doradzic .. wrzuc wiekszego screena z przodem i tylem ..bez wlaczonej perspektywy
Aethersis Napisano 20 Maj 2012 Autor Napisano 20 Maj 2012 Ok, przesyłam bez perspektywy w 3 rzutach. [ATTACH=CONFIG]86214[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]86213[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]86212[/ATTACH]
lee666 Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 malo definicji o ktora mozna sie zaczepic .. niema zarysowanych posladów .. niema zarysowanych najszerszych grzbietu .. ogólem dobra baza do wchodzenia w detal..
plasti Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 sprobuj pozmieniac cos w anatomii, zrob nogi jak u fauna tylko kocie przeciwstawne(lapy zamiast stop), sprobuj barki zrobic bardziej "ostre" takie kocie masz spore pole do popisu
Aethersis Napisano 21 Maj 2012 Autor Napisano 21 Maj 2012 Na razie brałem się głównie za głowę - należałoby coś jeszcze tam zmienić? Od boku wydaje mi się że całkiem kocio wygląda, ale od przodu jest jakoś dziwnie i nie wiem ciągle co to jest, że mi się nie do końca podoba :/
Aethersis Napisano 21 Maj 2012 Autor Napisano 21 Maj 2012 Nie no, to iście groteskowo wygląda :P To ma być kocur, czy jakaś ważka :P
plasti Napisano 21 Maj 2012 Napisano 21 Maj 2012 no wiesz ja kocura z nogami i rekami czlowieka to jeszcze nie widzialem, ale po wsiach zapewne przerozne rzeczy sie widuje......
Aethersis Napisano 22 Maj 2012 Autor Napisano 22 Maj 2012 Zrobiłem tak jak mówiłeś - dorobiłem te faunowe stopy ;P Proporcje w miarę dobre? Dorobiłem mu też pazury, twarz myślę że już ok, a ciała jeszcze nie rzeźbiłem jakoś dokładniej. Szkoda tylko że w sculptrisie nie można użyć obrazka jako referencji. Z drugiej strony, to mam też mudboxa, ale jakoś go nie ogarniam, a zbrush płatny - nawet w wersji studenckiej :( [ATTACH=CONFIG]86236[/ATTACH]
palmiarz Napisano 24 Maj 2012 Napisano 24 Maj 2012 Hej. Wg mnie lepiej by to wyglądało, jakbyś zrezygnował z części nogi od kolana do kostek na rzecz samej "faunowej" stopy, oczywiście wydłużając co nieco. Poza tym troszkę bym odchudził szyję od strony pleców. pozdros
Aethersis Napisano 29 Maj 2012 Autor Napisano 29 Maj 2012 (edytowane) Nogi zostawiam takie jakie były, podobnie z szyją bo to ma być koks :P Poniżej render tego, jak to obecnie wygląda. Prosiłbym jeszcze o jakieś rady :) [ATTACH=CONFIG]86329[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]86330[/ATTACH] Edytowane 29 Maj 2012 przez Aethersis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się