Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej wiem ze to kolejne pytanie o karte ale pytanie moje jest jakiego dostawce wybrac. Jest tego dosc duzo wiec nie bede wymienial.

Posłuze sie przykladem bo np znalazlem wersje 580 MSI na ktora mam ochote ze wzgledu na mozliwosc OC.

http://www.x-kom.pl/p/64318-karta-graficzna-pci-e-msi-gf-gtx580-1536mb-384bit-twin-frozr-ii-oc.html#

Z kolei jest jeszcze Zoltac ktory oferuje tansza karte ale z 3GB pamieci. Szyna ta sama.

http://www.x-kom.pl/p/70067-karta-graficzna-pci-e-zotac-gf-gtx580-3072mb-384bit.html#

Tu troche zglupialem i chcialem sie doradzic jak sie kierowac wyborem bo ceny akurat wtym przypadku sa podobne ale znalazlem 580 za pona 2000pln.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wlasnie mnie ten zoltac kusi troche bo te 3gb sa. Ale z tego co czytam to i tak malo na render na GPU.

 

To jeszcze jedno pytanie jak to jest z szyna i z tym nowym PCI-E 3.0. Bo widze ze nowa GTX 670 ma szyne 256bit ale za to ma PCI-E 3.0 a poprzednia arch FERMI miala niektore karty na szynie 380bit ale z kolei PCI-s 2.0

 

Co jest lepiej brac PCI-E 3 czy moze szybsza szyne. Czy myle pojecia i to to samo;/.

Edytowane przez guru
Napisano

http://pclab.pl/art49783.html

 

3gb zawsze lepsze niz 2... No to moze od razu 680 z 4 gb ?:P Ja juz sam głupieje, zastanawiam sie nad 670/570 albo radeonem 7870... Jakby nie bylo 670 ma 1344 CUDA Cores, 580 ma ich 512... w Renderowaniu to bedzie DUZA roznica raczej :/ Nie wiem jak wydajnosc 3d we viewporcie, w zasadzie to zalezy od programu i GŁOWNIE procka!

Napisano

Ostatnio toczylismy tutaj dyskusje na temat wydajnosci obu kart w renderingu w vray rt. Prawda jest ze 680tki sa slabsze w opencl jednak ja nie widzialem roznicy miedzy 570 jesli chodzi o vray rt. Nie testowalem w innych programach ale pogromu sie nie spodziewam zwlaszcza ze zdania sa podzielone i z tego co widzialem na roznych portalach w opencl potrafi byc roznie. Czasem sa rownie wydajne jak 570 lub nawet 580 a czasem dostaja w dupe. Zalezy to glownie od tego jakim softem dysponujemy. Jesli chceez tylko do renderingu to i tak 3gb bedzie malo przy wiekszych scenach a jesli zamierzasz robic projekty ktore sa mniej wymagajace to pewnie i tqk roznicy wydajnosciowej podobnie jak ja nie zobaczysz.

Takie moje zdanie. Jak chcesz jeszcze sobie pograc czasem to wybor jest oczywisty.

 

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Napisano

Wg mnie firma nie gra az takiej roli, ja bym wybral cokolwiek z 3GB ramu, jest kilka propozycji, gainward phantom, evga, i inne. Nie bawilem sie powazniej w CUDaczne rzeczy tylko potestowalem i te 3GB na pewno daje wieksza swobode w budowaniu sceny niz 1.5GB, gdzies na necie wyczytalem ile poly na 1GB przypada ale nie pamietam, w irayu scene ok 6mln poly pociagnal. Ale tak jak Ci koledzy napisali, wieksze sceny i tak nie pojda, zalezy co bedziesz robil... Co do podkrecania... jakos nie widzialem u siebie wielkich roznic w wydajnosci, podkrecilem swoja do ok 950 (musialem spasowac bo w grach czasem sie grzala za mocno i potrafila sie zawiesic ;) ) i nei bylo jakos specjalnie szybciej takze nie wiem czy to brac jako wyznacznik...

 

co do 580 vs 670 to sie nie wypowiem ;) ale ja bym chyba wzial 670 (ostatnio sie zdziwilem ze nie mozna do 580 podlaczyc 3 monitorow :(, tzn mozna ale dzialac beda dwa... a w serii 6x0 juz beda dzialac wszystkei trzy, dla mnie to tez jest jakas zaleta ;) )

 

 

greets

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności