wertjacek Napisano 22 Maj 2012 Napisano 22 Maj 2012 Witam zrobilem sobie taki bajerek,oklepany model ale chodzi mi bardziej o nauke niż sam model.Mam problem z ustawieniem tekstur http://imgur.com/XMo2S to jpegi,wgrane na każdą kostkę oddzielnie,w UVW Map wycentrowalem za pomocą Move jako tako,ale nie potrafię obrócić tekstur tak by mniej więcej "patrzyły w jedną stronę".Chyba mógłbym poradzić sobie mykiem odwracania tekstur np. w Gimpie indywidualnie do pozycji na kostce,ale mam przeczucie że trzeba to inaczej,że da sie to w maxie zrobić.I to własnie chciałbym wiedzieć. I jeszcze jedno,czy na obiekt 3ds skladajacy sie z kilku takich samych kształtem i wielkością elementów (kopiowanie czy klonowanie nie wchodzi w grę) da sie ustawić UVW Map że tak powiem masowo,bez ustawiania na kazdym elemencie z osobna? Ps.Zielony punkcik oznacza górny element tekstury,mniej wiecej,ofkors kazdy element bedzie miał mniej wiecej swoj punkt odniesienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się