Napisano 22 Maj 201212 l Witam zrobilem sobie taki bajerek,oklepany model ale chodzi mi bardziej o nauke niż sam model.Mam problem z ustawieniem tekstur http://imgur.com/XMo2S to jpegi,wgrane na każdą kostkę oddzielnie,w UVW Map wycentrowalem za pomocą Move jako tako,ale nie potrafię obrócić tekstur tak by mniej więcej "patrzyły w jedną stronę".Chyba mógłbym poradzić sobie mykiem odwracania tekstur np. w Gimpie indywidualnie do pozycji na kostce,ale mam przeczucie że trzeba to inaczej,że da sie to w maxie zrobić.I to własnie chciałbym wiedzieć. I jeszcze jedno,czy na obiekt 3ds skladajacy sie z kilku takich samych kształtem i wielkością elementów (kopiowanie czy klonowanie nie wchodzi w grę) da sie ustawić UVW Map że tak powiem masowo,bez ustawiania na kazdym elemencie z osobna? Ps.Zielony punkcik oznacza górny element tekstury,mniej wiecej,ofkors kazdy element bedzie miał mniej wiecej swoj punkt odniesienia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto