Skocz do zawartości

Socker ball,tekstury na kostkach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

zrobilem sobie taki bajerek,oklepany model ale chodzi mi bardziej o nauke niż sam model.Mam problem z ustawieniem tekstur

 

http://imgur.com/XMo2S

 

to jpegi,wgrane na każdą kostkę oddzielnie,w UVW Map wycentrowalem za pomocą Move jako tako,ale nie potrafię obrócić tekstur tak by mniej więcej "patrzyły w jedną stronę".Chyba mógłbym poradzić sobie mykiem odwracania tekstur np. w Gimpie indywidualnie do pozycji na kostce,ale mam przeczucie że trzeba to inaczej,że da sie to w maxie zrobić.I to własnie chciałbym wiedzieć.

 

I jeszcze jedno,czy na obiekt 3ds skladajacy sie z kilku takich samych kształtem i wielkością elementów (kopiowanie czy klonowanie nie wchodzi w grę) da sie ustawić UVW Map że tak powiem masowo,bez ustawiania na kazdym elemencie z osobna?

 

Ps.Zielony punkcik oznacza górny element tekstury,mniej wiecej,ofkors kazdy element bedzie miał mniej wiecej swoj punkt odniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności