Senzej Napisano 28 Maj 2012 Napisano 28 Maj 2012 (edytowane) Witajcie community Max3d.pl! W tym temacie chciałbym wam nie co przybliżyć, co gdzie i jak. Wprowadzenie Witajcie, jestem Sylwester Kozieł, jestem Project Managerem oraz Lead System Designerem gry MMORPG - RavenTale Online. Jesteśmy już w tej fazie produkcji, gdzie wasza pomoc jest niezbędna do kontynuowania produkcji. Jedyne co może was zasmucić to... Projekt jest Non-Profit, więc nikt nie otrzymuje wynagrodzenia pieniężnego za poświęcony czas. Coś o Projekcie Cóż, mogę powiedzieć że jesteśmy jeszcze w fazie konceptów (Jednak pierwsze modele envi są już w drodze). Jeśli chodzi o samą grę, to będzie to gra MMORPG, osadzona w mrocznym świecie fantasy, w oprawie czysto bajkowej (taki absurd, bo jak można przedstawić mrok i śmierć w bajce?). Naszą główną zasadą jest "Stary gameplay w nowej oprawie graficznej". A z czego korzystamy? (Wielu z was może mnie w tym momencie wyśmiać) Korzystamy z CryEngine 3. Mamy zamiar zastosować tutaj kilka nowatorskich rozwiązań (m.in. System Keep'n'Castle, Rozwinięty system Gildii, Elementy Strategii RTS). Gra będzie nastawiona głównie na PvP, jednak miłośnicy PvE także znajdą tutaj coś dla siebie, pokonując masy Outdoor Bossów, Instancji, Rajdów, Ekspedycji czy Eventów. Co już mamy? Cóż... Bardzo wiele (Oprócz ogromnego zapału i chęci) nie mamy. Aktualny stan to około 70 stron (A4) fabuły, kilka(naście) koncept artów, niebawem będą pierwsze modele Envi, oraz Kilka stron (A4) opisanych systemów. Bez waszej pomocy nie ruszymy, więc proszę naszego skromnego zasobu nie brać "na poważnie". Kto może nam pomóc? Pomóc może nam... Każdy! Jednak aktualnie najbardziej poszukujemy: -Grafików 3D którzy: *Mają trochę wolnego czasu, chęci, umieją się zaangażować, umieją pracować w zespole*, pokazanie portfolio było by mile widziane. - Grafików 2D którzy: To co wyżej* + Chociaż średnie umiejętności rysowania/Tworzenia tekstur. - Koncept Artystów: To co wyżej* + Przyzwoite umiejętności rysowania. Portfolio było by mile widziane. - Game Designer (Wszystkie pozycje): To co wyżej* + Znajomość rynku gier, umiejętność spisania myśli na papier, wskazany byłby komunikator. No i oczywiście głowa pełna pomysłów! :) - Level Designer: To co wyżej* + Znajomość silnika CryEngine 3. Kontakt Skype: currezjeh E-Mail: [email protected] Strona: W fazie tworzenia. Telefon: 516 596 339 GG: 160959 PS. Nie wiem czy tak można (2 takie same tematy w innych miejscach), jeśli nie to proszę o usunięcie. Dziękuję. :) Edytowane 28 Maj 2012 przez Senzej
Rekomendowane odpowiedzi