Tomasz_87 Napisano 6 Czerwiec 2012 Napisano 6 Czerwiec 2012 Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak działa fil type ustawiony na camera film gate w opcjach projection node? Bo nie wiem czy dobrze to rozumiem. Widzę to tak: Powiedzmy, że rzucam projekcję kamery używając mattepaintingu stworzonego na podstawie renderu z 3d rzucanego projekcją ustawioną na match camera resolution i chciałbym rzucić druga projekcję na inny model używając obrazka z wymiarami innymi niż te, które są ustawione w ustawieniach renderera. Rozumiem, że używając fil type ustawiony na match camera film gate mogę to zrobić, mogę używać obrazków o innych wymiarach niż wymiary ustawione w opcjach renderera, ale co wpisać w opcjach kamery w film gate podpiętej do projection node? Użyć tylko pixel aspect ratio? Bo niby skąd mam wiedzieć jaki jest camera aperture skoro tworzę obrazek sam od podstaw? Rozumiem, że nie znając parametrów camera aperture lub ich w ogóle nie posiadając, jestem zmuszony użyć tylko pixel aspect ratio, co sprawi ze obrazek będzie poprawnie rzucony przez projekcję kamery, a po renderingu obie projekcje będą poprawne i bez zniekształceń? Czy dobrze to rozumiem czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się