Skocz do zawartości

Problem z Glow


Huter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ...

 

Mam małe pytanie ... w menu "Environment and Efect" przechodzę do zakładki "efect" ... tam daje "add" i wybieram "Lens efekt" i tam wybieram sobie "glow" i wskazuje jakieś omni ... render i ... i ... wszystko cacy :D ... piękny Glow ... ale teraz odpalam sobię moją prace w której chce zastosować Glow ... i ... i ... pupa ... nie ma :( ... dodam że ta, gdzie testowałem działający efekt plik nie zawierał innych elementów, a w moim pliku jest ich troche ... pomyślałem że może, coś jest nie tak ... i tak myśląc odpaliłam moją pierwszą własną prace i testuje ... i działa :O ... dla czego nie działa w jednym pliku ... może coś sknociłem w ustawieniach, bo czasem robiłem metododą doświadczalną :P ... dla czego to nie działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moze dziala, tylko ustawiles tak parametry, ze efekt jest niezauwazalny[...]

 

Nie dokonywałem zmian ... czyli ustawienia były domyślne ... a na innych plikach z tymi ustawieniami działa

 

[...] Moze w swojej scenie wylaczyles przypadkiem renderowanie efektow[...]

 

Nie przypominam sobie bym się bawił takowymi opcjami ... rozumiem ze chodzi o menu pod F10? W piatek poszperam, jeśli możesz coś jeszcze napisać o tym, bardzo proszę ... bo jak na razie od opcji renderu trzymam się z daleka :P

 

 

...albo światło jest przysłonięte przez inny obiekt...

 

Na początju tak było ... umieściłem to w obiekcie który miał przeźroczystość ... zastanawiałem się co dostane :) ... i nic nie dostałem ... ale dla pewności wywaliłem omni w "czystkę" i nic :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zamierzasz dodawac efekty glow, flary i inne proponuje nadawac obiektom id i nastepnie renderowac do plikow rla (zaznaczajac odpowiedni kanal jaki chcesz przenosic w pliku). Oprocz object id propopnuje zawsze zaznaczac z-buffer po ktorym mozesz dodawac prosty dof w afterfx lub combastionie. Po kanale object id mozesz "wycinac" obiekty i uzywac ich jako warst - wiec dodawac takze glow. Pamietaj tylo ze wycinane obiekty nie maja antyaliasingu jak to jest w przypadky alphy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności