Napisano 13 Czerwiec 201213 l Witam. Niedawno zacząłem zabawę 3ds maxem i czytając oraz oglądając tutoriale, natknąłem się na modyfikator Cloth. Postępując krok po kroku, tak jak w tutorialu chciałem uzyskać efekt "miękkiej" narzuty, jednak moje efekty są zupełnie inne, niż te pokazane w tutorialach przy identycznych ustawieniach (standardowych). Standardowe ustawienia, tj. plane jako cloth, bez zmiany innych ustawień, oraz box jako collision obiect bez ruszania innych ustawień: http://i46.tinypic.com/nfo9d3.jpg Zmienione ustawienia boxa w Cloth, depth 2,5 ; offset 1,5: http://i45.tinypic.com/yiatz.jpg Jakby lepiej, ale daleko temu do efektu, który chcę uzyskać. Chodzi mniej więcej o coś takiego: http://www.pycomall.com/images/P/01-92.jpg Wystarczy wpisać w google image "3ds max cloth", te tkaniny tak ładnie leżą, a ta moja jest jakby sztywna. Używam 3ds max 2012 x64 na Windowsie 7 x64. Jakieś pomysły ?
Napisano 13 Czerwiec 201213 l jesli ustawienia sie zgadzaja, to sproboj dac wieksza skale, zrob obiekty 10 razy wieksze (nie skaluj tych co masz, tylko zrob nowe) i zobacz czy bedzie roznica.
Napisano 13 Czerwiec 201213 l Autor jesli ustawienia sie zgadzaja, to sproboj dac wieksza skale, zrob obiekty 10 razy wieksze (nie skaluj tych co masz, tylko zrob nowe) i zobacz czy bedzie roznica. Próbowałem i tego, nie daje to żadnego rezultatu. Jednak pogooglowałem trochę i okazuję się, że problem tkwi w ustawieniach jednostek. Dokładnie nie doczytałem, ale problem tkwił w ustawieniach jednostek w modyfikatorze. Standardowo było 0,1. Zmieniłem na 1,0 i śmiga jak należy.