Gość neo Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 Porównując ten sam displacment (exr 32 bit) kiedy renderuję go w Maxie na standardowych ustawieniach wygląda on bardzo podobnie do oryginału w Mudboxie. Gdy renderuję w Maya na tych samych ustawieniach Amount na 1 Shift na 0 displacment jest bardziej płaski i muszę ustawić amount na 3 aby wyglądał on podobnie jak w Maxie. Zastanawiam się dlaczego tak jest i jak powinno się ustawić poprawnie vraydispacment w Maya. Jeśli chodzi o szczegóły to zaznaczyłem w atrybutach "allow negative color". Mudbox 3d max Maya - wygląda bardzo płaskko Maya - przy ustawieniu amout na 3 jest lepiej ale nie jestem pewien czy dobrze Jakaś rada?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się