Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Porównując ten sam displacment (exr 32 bit) kiedy renderuję go w Maxie na standardowych ustawieniach wygląda on bardzo podobnie do oryginału w Mudboxie.

Gdy renderuję w Maya na tych samych ustawieniach Amount na 1 Shift na 0 displacment jest bardziej płaski i muszę ustawić amount na 3 aby wyglądał on podobnie jak w Maxie. Zastanawiam się dlaczego tak jest i jak powinno się ustawić poprawnie vraydispacment w Maya. Jeśli chodzi o szczegóły to zaznaczyłem w atrybutach "allow negative color".

 

Mudbox

displacmentmudbox.jpg

 

3d max

displacment3dmax.jpg

 

Maya - wygląda bardzo płaskko

displacmentmayaamount1.jpg

 

Maya - przy ustawieniu amout na 3 jest lepiej ale nie jestem pewien czy dobrze

displacmentmayaamount3.jpg

 

Jakaś rada?

  • Wyświetleń 635
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności