Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam model samolotu, chciałbym aby ten model poruszał po ścieżce. Jak podpiąć model pod Nurbsa ? Tak aby w animacji poruszał się za ścieżką. Mógł by mi ktoś pomóc z kodem. Z góry dziękuje :)

 


terrainGeometry = $ground
plane = $plane
nurbs=$nurb1

disableSceneRedraw() 
with animate on
(
for currentTime = animationRange.start to animationRange.end do
(
	slidertime = currentTime
)
)	
enableSceneRedraw()

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Próbowałeś

Animation -> Constraints - Patch Coinstrant (skryptem też można nadać kontroler Patch Coinstrant)

 

możesz przypiąć helpera do splinea

 

a w pętli zrobić

 

plane.pos = $hlp_przypiety_coinstrainem.pos
plane.rotation = $hlp_przypiety_coinstrainem.rotation

LUB : 

plane.transform = $hlp_przypiety_coinstrainem.transform 


 

 

jeśli robisz to dla więcej niż jednego samolotu (np 100 samolotów po 40 splineach), skryptowanie tego ma sens

 

jeśli masz jeden samolot i jednego nurbsa to polecał bym zrobić constraina zamiast skryptować.

 

Jak możesz to napisz więcej jaką masz sytuację i dlaczego chcesz to robić skryptem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności