Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam model samolotu, chciałbym aby ten model poruszał po ścieżce. Jak podpiąć model pod Nurbsa ? Tak aby w animacji poruszał się za ścieżką. Mógł by mi ktoś pomóc z kodem. Z góry dziękuje :)

 


terrainGeometry = $ground
plane = $plane
nurbs=$nurb1

disableSceneRedraw() 
with animate on
(
for currentTime = animationRange.start to animationRange.end do
(
	slidertime = currentTime
)
)	
enableSceneRedraw()

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Próbowałeś

Animation -> Constraints - Patch Coinstrant (skryptem też można nadać kontroler Patch Coinstrant)

 

możesz przypiąć helpera do splinea

 

a w pętli zrobić

 

plane.pos = $hlp_przypiety_coinstrainem.pos
plane.rotation = $hlp_przypiety_coinstrainem.rotation

LUB : 

plane.transform = $hlp_przypiety_coinstrainem.transform 


 

 

jeśli robisz to dla więcej niż jednego samolotu (np 100 samolotów po 40 splineach), skryptowanie tego ma sens

 

jeśli masz jeden samolot i jednego nurbsa to polecał bym zrobić constraina zamiast skryptować.

 

Jak możesz to napisz więcej jaką masz sytuację i dlaczego chcesz to robić skryptem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności