Napisano 8 Lipiec 201212 l Witam mam model samolotu, chciałbym aby ten model poruszał po ścieżce. Jak podpiąć model pod Nurbsa ? Tak aby w animacji poruszał się za ścieżką. Mógł by mi ktoś pomóc z kodem. Z góry dziękuje :) terrainGeometry = $ground plane = $plane nurbs=$nurb1 disableSceneRedraw() with animate on ( for currentTime = animationRange.start to animationRange.end do ( slidertime = currentTime ) ) enableSceneRedraw()
Napisano 11 Lipiec 201212 l Próbowałeś Animation -> Constraints - Patch Coinstrant (skryptem też można nadać kontroler Patch Coinstrant) możesz przypiąć helpera do splinea a w pętli zrobić plane.pos = $hlp_przypiety_coinstrainem.pos plane.rotation = $hlp_przypiety_coinstrainem.rotation LUB : plane.transform = $hlp_przypiety_coinstrainem.transform jeśli robisz to dla więcej niż jednego samolotu (np 100 samolotów po 40 splineach), skryptowanie tego ma sens jeśli masz jeden samolot i jednego nurbsa to polecał bym zrobić constraina zamiast skryptować. Jak możesz to napisz więcej jaką masz sytuację i dlaczego chcesz to robić skryptem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto