miedziopl Napisano 8 Lipiec 2012 Napisano 8 Lipiec 2012 Witam mam model samolotu, chciałbym aby ten model poruszał po ścieżce. Jak podpiąć model pod Nurbsa ? Tak aby w animacji poruszał się za ścieżką. Mógł by mi ktoś pomóc z kodem. Z góry dziękuje :) terrainGeometry = $ground plane = $plane nurbs=$nurb1 disableSceneRedraw() with animate on ( for currentTime = animationRange.start to animationRange.end do ( slidertime = currentTime ) ) enableSceneRedraw()
gonre Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Próbowałeś Animation -> Constraints - Patch Coinstrant (skryptem też można nadać kontroler Patch Coinstrant) możesz przypiąć helpera do splinea a w pętli zrobić plane.pos = $hlp_przypiety_coinstrainem.pos plane.rotation = $hlp_przypiety_coinstrainem.rotation LUB : plane.transform = $hlp_przypiety_coinstrainem.transform jeśli robisz to dla więcej niż jednego samolotu (np 100 samolotów po 40 splineach), skryptowanie tego ma sens jeśli masz jeden samolot i jednego nurbsa to polecał bym zrobić constraina zamiast skryptować. Jak możesz to napisz więcej jaką masz sytuację i dlaczego chcesz to robić skryptem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się