Skocz do zawartości

3ds max, baking textures, mały problem z cagem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, wersja low-poly obiektu ma uvw mapę i zresetowaną xformę

chcę przenieść do niej detale z wersji high-poly, za pomocą "bejkowania" w maxie

dodałem do wersji low-poly, projection, ustawiłem pozostałe opcje tak jak wg tutoriali

problem, kiedy w po wyrenderowaniu normal mapy ciągle zostają czerwone "placki", za każdym razem próbowałem rozszerzyć cage'a, ale to nic nie daje, tutaj zdjęcie - https://rapidshare.com/#!download|498p3|2516713622|1.jpg|359|1100|598

Dzięki

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności