Skocz do zawartości

face robot a maya


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

moi drodzy bardzo szukam pomocy w sprawie face robot.

Ogólnie to śmigam na 3 d maxie i AE ale

Zainstalowałem sobie "maye " bo chciałem wypróbować pewną opcje.

Chodzi mi o rig głowy tak jak to robi face robot w softimage lub pomoc w przerzuceniu głowy z softimage do mayi,

Kombinuje już kilka dni i mi to nie wychodzi ,

będę bardzo wdzięczny za pomoc.

bardzo mi na tym zależy

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

The Setup Machine 2 maja tez coś co sie zowie THe Face Machine. Niestety nie jest darmowy :D Jak to bywa, soft za gruba kase a jak chcesz cos zrobic to jeszcze potrzebujesz x wtyczek za xxxxxx$ Raczej nie przerzucisz Riga FR do mayi. Jedynie Cache'em :D

A tak nawiasem... to dlaczego nie uzywasz Softimage'a w takim wypadku?? Przeciez masz tam duzo wiecej opcji, i do tego ICE'a...

Napisano (edytowane)

To jest tak, ogólnie chcę zrobić track głowy , twarzy z match mover i

 

Maya = do programu maya najprościej przerzuca się tracki z manualnymi referencjami lub 2D lecz nie umiem w Maya zrobić Rigu głowy bo maya uruchomiłem tylko do tego testu z rigami.

 

Rig do maya powinno się przerzucić za pomocą /crosswalk/ to jest wtyczka która łączy 3dmax maya i softimage tylko kolejny problem jak dam create to rusza i otwiera kolejną opcję build i jak dam build to blokuję i zamuka mi program softimage

 

Softimage= ma bardzo fajny preset czy też motor do robienia rigu ponieważ Softimage między innymi po to jest lecz żaden program nie eksportuje pliku w formacie (c3d*) a z innymi jest problem

 

3DMAX = to od niego zaczeła się moja nauka z grafiką 3D lecz nie wiem dla czego gdy ustawię w MatchMover punkty referencyjne manualnie to po eksporcie z MatchMovera pliku 3D (ms) 3dmax nie chce otworzyć tego scryptu a automatyczne punkty i solve otwiera.

 

MatchMover= jest jeszcze problem z eksportem pliku FBX gdzie Match Mover nie chce mi go wyeksportować , w momencie gdy daję (save) w MatchMower pisze nie można otworzyć pliku FBX ,( no bo on jeszcze nie istnieje bo chcę go utworzyć.

 

Podsumowanie.. W 3Dmax najlepiej się czuję bo już dożo umiem mam nawet wtyczkę w 3DMax podobną do Face Robot w softimage.

 

Szukam sposobu i rozwiązania.

Najlepiej odpowiadała by mi Maya bo gdy to opanuję (mam nadzieję) to będę miał dużo grafiki do przerobienia a tu liczy się czas

A reszty w Maya do moich celów mogę się nauczyć czyli tekstura i rendering

Dalej szukam rozwiązania moich problemów i sam też ciągle testuję gdzie są błędy ?

Jeśli jest ktoś miły proszę o pomoc

Dzięki pozdrawiam .

Edytowane przez makej
Napisano

Z trackowaniem nie pomogę bo tego nie robiłem. Crosswalk to tylko export do fbxa, Fbx mimo iż jest złożonym formatem nie obsługuje wszystkich constrainów z wszystkich programów. Polecam zrobienie rigu twarzy TFM

albo poszkaj czegoś darmowego na creativecrash. Myślę że nie ma sensu sobie utrudniać z XSI jeśli możesz to równie łatwo zrobic w mayi.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności