Napisano 5 Sierpień 201212 l moi drodzy bardzo szukam pomocy w sprawie face robot. Ogólnie to śmigam na 3 d maxie i AE ale Zainstalowałem sobie "maye " bo chciałem wypróbować pewną opcje. Chodzi mi o rig głowy tak jak to robi face robot w softimage lub pomoc w przerzuceniu głowy z softimage do mayi, Kombinuje już kilka dni i mi to nie wychodzi , będę bardzo wdzięczny za pomoc. bardzo mi na tym zależy pozdrawiam
Napisano 8 Sierpień 201212 l The Setup Machine 2 maja tez coś co sie zowie THe Face Machine. Niestety nie jest darmowy :D Jak to bywa, soft za gruba kase a jak chcesz cos zrobic to jeszcze potrzebujesz x wtyczek za xxxxxx$ Raczej nie przerzucisz Riga FR do mayi. Jedynie Cache'em :D A tak nawiasem... to dlaczego nie uzywasz Softimage'a w takim wypadku?? Przeciez masz tam duzo wiecej opcji, i do tego ICE'a...
Napisano 9 Sierpień 201212 l Autor To jest tak, ogólnie chcę zrobić track głowy , twarzy z match mover i Maya = do programu maya najprościej przerzuca się tracki z manualnymi referencjami lub 2D lecz nie umiem w Maya zrobić Rigu głowy bo maya uruchomiłem tylko do tego testu z rigami. Rig do maya powinno się przerzucić za pomocą /crosswalk/ to jest wtyczka która łączy 3dmax maya i softimage tylko kolejny problem jak dam create to rusza i otwiera kolejną opcję build i jak dam build to blokuję i zamuka mi program softimage Softimage= ma bardzo fajny preset czy też motor do robienia rigu ponieważ Softimage między innymi po to jest lecz żaden program nie eksportuje pliku w formacie (c3d*) a z innymi jest problem 3DMAX = to od niego zaczeła się moja nauka z grafiką 3D lecz nie wiem dla czego gdy ustawię w MatchMover punkty referencyjne manualnie to po eksporcie z MatchMovera pliku 3D (ms) 3dmax nie chce otworzyć tego scryptu a automatyczne punkty i solve otwiera. MatchMover= jest jeszcze problem z eksportem pliku FBX gdzie Match Mover nie chce mi go wyeksportować , w momencie gdy daję (save) w MatchMower pisze nie można otworzyć pliku FBX ,( no bo on jeszcze nie istnieje bo chcę go utworzyć. Podsumowanie.. W 3Dmax najlepiej się czuję bo już dożo umiem mam nawet wtyczkę w 3DMax podobną do Face Robot w softimage. Szukam sposobu i rozwiązania. Najlepiej odpowiadała by mi Maya bo gdy to opanuję (mam nadzieję) to będę miał dużo grafiki do przerobienia a tu liczy się czas A reszty w Maya do moich celów mogę się nauczyć czyli tekstura i rendering Dalej szukam rozwiązania moich problemów i sam też ciągle testuję gdzie są błędy ? Jeśli jest ktoś miły proszę o pomoc Dzięki pozdrawiam . Edytowane 9 Sierpień 201212 l przez makej
Napisano 9 Sierpień 201212 l Z trackowaniem nie pomogę bo tego nie robiłem. Crosswalk to tylko export do fbxa, Fbx mimo iż jest złożonym formatem nie obsługuje wszystkich constrainów z wszystkich programów. Polecam zrobienie rigu twarzy TFM albo poszkaj czegoś darmowego na creativecrash. Myślę że nie ma sensu sobie utrudniać z XSI jeśli możesz to równie łatwo zrobic w mayi. Pzdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto