Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

moi drodzy bardzo szukam pomocy w sprawie face robot.

Ogólnie to śmigam na 3 d maxie i AE ale

Zainstalowałem sobie "maye " bo chciałem wypróbować pewną opcje.

Chodzi mi o rig głowy tak jak to robi face robot w softimage lub pomoc w przerzuceniu głowy z softimage do mayi,

Kombinuje już kilka dni i mi to nie wychodzi ,

będę bardzo wdzięczny za pomoc.

bardzo mi na tym zależy

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 972
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

The Setup Machine 2 maja tez coś co sie zowie THe Face Machine. Niestety nie jest darmowy :D Jak to bywa, soft za gruba kase a jak chcesz cos zrobic to jeszcze potrzebujesz x wtyczek za xxxxxx$ Raczej nie przerzucisz Riga FR do mayi. Jedynie Cache'em :D

A tak nawiasem... to dlaczego nie uzywasz Softimage'a w takim wypadku?? Przeciez masz tam duzo wiecej opcji, i do tego ICE'a...

Napisano
  • Autor

To jest tak, ogólnie chcę zrobić track głowy , twarzy z match mover i

 

Maya = do programu maya najprościej przerzuca się tracki z manualnymi referencjami lub 2D lecz nie umiem w Maya zrobić Rigu głowy bo maya uruchomiłem tylko do tego testu z rigami.

 

Rig do maya powinno się przerzucić za pomocą /crosswalk/ to jest wtyczka która łączy 3dmax maya i softimage tylko kolejny problem jak dam create to rusza i otwiera kolejną opcję build i jak dam build to blokuję i zamuka mi program softimage

 

Softimage= ma bardzo fajny preset czy też motor do robienia rigu ponieważ Softimage między innymi po to jest lecz żaden program nie eksportuje pliku w formacie (c3d*) a z innymi jest problem

 

3DMAX = to od niego zaczeła się moja nauka z grafiką 3D lecz nie wiem dla czego gdy ustawię w MatchMover punkty referencyjne manualnie to po eksporcie z MatchMovera pliku 3D (ms) 3dmax nie chce otworzyć tego scryptu a automatyczne punkty i solve otwiera.

 

MatchMover= jest jeszcze problem z eksportem pliku FBX gdzie Match Mover nie chce mi go wyeksportować , w momencie gdy daję (save) w MatchMower pisze nie można otworzyć pliku FBX ,( no bo on jeszcze nie istnieje bo chcę go utworzyć.

 

Podsumowanie.. W 3Dmax najlepiej się czuję bo już dożo umiem mam nawet wtyczkę w 3DMax podobną do Face Robot w softimage.

 

Szukam sposobu i rozwiązania.

Najlepiej odpowiadała by mi Maya bo gdy to opanuję (mam nadzieję) to będę miał dużo grafiki do przerobienia a tu liczy się czas

A reszty w Maya do moich celów mogę się nauczyć czyli tekstura i rendering

Dalej szukam rozwiązania moich problemów i sam też ciągle testuję gdzie są błędy ?

Jeśli jest ktoś miły proszę o pomoc

Dzięki pozdrawiam .

Edytowane przez makej

Napisano

Z trackowaniem nie pomogę bo tego nie robiłem. Crosswalk to tylko export do fbxa, Fbx mimo iż jest złożonym formatem nie obsługuje wszystkich constrainów z wszystkich programów. Polecam zrobienie rigu twarzy TFM

albo poszkaj czegoś darmowego na creativecrash. Myślę że nie ma sensu sobie utrudniać z XSI jeśli możesz to równie łatwo zrobic w mayi.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności