Talaj Napisano 4 Sierpień 2004 Napisano 4 Sierpień 2004 Czesc mam pytanie odnosnie znieksztalcania lini powstalych przy tworzeniu siatki, poniewaz po komendzie sweep along 2 rails chcialbym troche znieksztalcic linie ktore powstaly , ale za chiny nie wiem jak to zrobic probowalem juz wsyztskiego i nic mi do glowy nie przychodzi. Jesli to pomoze staram sie zrobic tego garbusa z rhino3d.com. Najlepiej gdyby ktos byl by tak mily i zamienil ze mna slowko na gg bo chyba i tak nie rozumiecie tego co napisalem :P. Dzieki z góry za info
Bzyku Napisano 4 Sierpień 2004 Napisano 4 Sierpień 2004 Nie tyle znieksztalcic co uzyskac odpowiednią bryle. wiec tak musisz tak jak w tutorialu suurlanda usunąc pare isopram a robi sie to tak samo jak dla zwyklych krzywych czyli komenda "removeknot" tylko musisz zaznaczyc tego surfa . dalej to trzeba to poukladac najlepiej moveUVN i poruszac odpowiednie punkty w ktorąs strone jak uda ci sie zrobic tak dwa blotniki to reszta pojdzie ale to są podstawowe elementy w ty VW i nanich sie wszystko opiera wiec muszis sie postarac zeby byly jak najbardziej idealne
Talaj Napisano 4 Sierpień 2004 Autor Napisano 4 Sierpień 2004 dzieki za bardzo szybka odpowiedz :) zabieram sie do roboty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się