Skocz do zawartości

modelowanie knotlines


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc mam pytanie odnosnie znieksztalcania lini powstalych przy tworzeniu siatki, poniewaz po komendzie sweep along 2 rails chcialbym troche znieksztalcic linie ktore powstaly , ale za chiny nie wiem jak to zrobic probowalem juz wsyztskiego i nic mi do glowy nie przychodzi. Jesli to pomoze staram sie zrobic tego garbusa z rhino3d.com. Najlepiej gdyby ktos byl by tak mily i zamienil ze mna slowko na gg bo chyba i tak nie rozumiecie tego co napisalem :P. Dzieki z góry za info

 

knotlines.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie tyle znieksztalcic co uzyskac odpowiednią bryle. wiec tak musisz tak jak w tutorialu suurlanda usunąc pare isopram a robi sie to tak samo jak dla zwyklych krzywych czyli komenda "removeknot" tylko musisz zaznaczyc tego surfa . dalej to trzeba to poukladac najlepiej moveUVN i poruszac odpowiednie punkty w ktorąs strone jak uda ci sie zrobic tak dwa blotniki to reszta pojdzie ale to są podstawowe elementy w ty VW i nanich sie wszystko opiera wiec muszis sie postarac zeby byly jak najbardziej idealne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności