Skocz do zawartości

out of memory przy exporcie do .mdl


Gość kowal76

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kowal76

Witam serdecznie.

Temat nie dotyczy renderowania,dla tego założyłem nowy.

Oto opis kłoptu:

Tworzę projekt w Blenderze i exportuję jako .obj do 3dsmax 2009(z materiałami i texturami),wszystko idzie ok.

Przy exporcie z 3ds max 2009,do .mdl (FSX,FS10),otrzymuję komunikat "the application has run out of memory..."

3ds zabiera wtedy 1.3GB RAM (pokazuje wtedy około 60 procent wykonania zadania)...i się wysypuje.

Plik .max ma 5.45MB

Exportowałem ten projekt w Blenderze (zabierał około 200MB RAM,niestety nie ma możliwości dołączenia w nim animacji),

oraz w Gmaxie(po exporcie z 3ds max jako .3ds),około 300MB RAM(problemy z teksturami i materiałami)...bez najmniejszych kłopotów.

Projekt(samolot) wyglądał ok,a z blendera wręcz znakomicie.

Eksprtuję za pomocą fabrycznych,dedykowanych pluginów,próbowałem również pluginów PREPAR3D.

Wszystko na nic...

Mam tylko 2GB RAM,jednak nie w tym chyba problem,skoro Blender i Gmax wyeksportowały ten sam projekt bez zająknięcia.

Tym bardziej że pluginy tych programów konwertują pliki żródłowe tym samym konwerterem "XtoMDL"...

Co jest nie tak???

Czy 3ds max nie używa w ogóle pamięci wirtualnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności