Gość Rapa Napisano 7 Sierpień 2012 Napisano 7 Sierpień 2012 Cześć wszystkim, Jako że nie potrafię sam rozwiązać swoich problemów, chciałbym poradzić się Was, bardziej doświadczonych grafików. A mianowicie, teksturuje swój low poly model... mam już normal i ao map. Wszystko idzie ok, dopóki nie wrzucam diffuse map, która w gimpie/photoshopie wygląda wporządku, ot zwykły odcień szarości. Niestety w 3ds max'ie jest ona po prostu czarna. I tutaj moje pytanie, od czego to może zależeć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się