Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość raptorex
Napisano (edytowane)

images?q=tbn:ANd9GcTHEwyHqD4Ltz0Va5N-poRmlTa8mP_szJ5yyMLApE0ZOypCbQ3DLD0k6OqE

Witam!

 

Dość długo zwlekałem z napisaniem o projekcie na forum (być może słyszeliście już co nie co o samej grze), jednak mimo to postanowiłem to zrobić. Dlaczego? Interesuje mnie wasze zdanie, spostrzeżenia, uwagi itd.

 

Krótki opis (powszechnie znany) :

„A Short Tale of Solitude” to niezależna gra będąca surrealistyczną podróżą przez różne stany świadomości i przerażenia. To historia Sebastiena, chłopca który w wojennej zawierusze stracił oboje rodziców i trafił do sierocińca. Co ciekawe nie jest to zwykła placówka wychowawcza ponieważ kilka tygodni wcześniej opiekunowie opuszczają swoich podopiecznych w myśl zasady ratuj się kto może. To co zastaje chłopiec to ciągła zabawa i brak jakiejkolwiek kontroli ze strony starszych. Początkowo wszystko idzie dobrze - jednak z czasem, tak jak w życiu, rodzą się konflikty i niesnaski, skutkiem których uformowane zostają trzy "obozy" (dwa jawne i jedne tajemnicze) walczące między sobą o dominację nad całym budynkiem.

30mr1qr.png

 

9kqrrk.png

Grając stawiamy sobie pytanie jakim cudem mogło do tego dojść, odpowiedź jest bardzo prosta – ludzie w ekstremalnych sytuacjach pozbawieni nadzoru bądź otaczającej ich „normalności” są gotowi zrobić niemal wszystko bez względu na moralne znaczenie czynu jakiego dokonali. Tak samo jest i w tym przypadku, codziennym widokiem są tzw. „wisielce” ofiary nowego porządku, w którym jedyną zasadą jest „podporządkuj się albo giń”.

kaixl4.png

 

yexki.png

 

Na początku wszystko wydaje się zrozumiałe, lecz z czasem cała historia zmienia się w surrealistyczny koszmar pełen symboliki i brutalności, m.in nieme postacie i ich „chore” wywody z czasem nabierające większego sensu by znów po kolejnych kilku godzinach zupełnie się „zamazać”. Na swojej drodze spotkamy nie tylko inne dzieci ale także istoty z ich najgorszych koszmarów w myśl zasady, że boimy się tego czego nie rozumiemy. Uczucie te potęguje specyficzna grafika składająca się na kontrast bieli i czerni uswiadamiając nam, że w tym świecie, w uniwersum ASTOS tylko krew może być czerwona.

Trailer gry:

 

Dev Diary #1:

 

Dev Diary #2:

 

Jeżeli podoba Wam się nasz projekt to dajcie "lajka" naszej stronkie na facebook'u. Ludzie którzy to zrobią mają większe szansę na uzyskanie wczesniejszego dostępu do zamkniętej wersji gry.

Przydatne linki:

 

 

Oficjalna strona projektu: www.phobiainteractive.com

Blog: www.raptorex.wordpress.com

Facebook: www.facebook.com/pages/Phobia-Interactive/254380571259627

Twitter: www.twitter.com/#!/PhobiaInteracti

Projekt na warsztacie: www.warsztat.gd/projects/ashorttaleofsolitude

Projekt na indiedb: www.indiedb.com/games/a-short-tale-of-solitude

Edytowane przez raptorex
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności