Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcę zrobić podłogę z desek. Mam 3 bitmapy tego samego rodzaju desek tylko z innym ułożeniem słojów itp. Bez jakiegoś pluginu raczej nie da się tych 3 bitmap "rozrzucić" po całej podłodze, tak żeby nie widać było powtarzalności tych samych desek (bitmap). Można ułożyć podłogę z boxów, tylko jak przypisać im losowo materiały ? A może robicie to w całkiem inny sposób...?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Stwórz płaszczyznę o wymiarach deski pojedynczej, powiel to na cała podłogę. Z atach'uj wszystkie te plany w jeden editable poly i nadaj modyfikator materialbyelement i tam ustaw ile procent jakiego materiału chcesz mieć. Oczywiście materiał multisub.

 

np. wiecej info znajdziesz na pod wg szukania turoriali z hasłem materialbyelement

http://designertoday.com/Tutorials/3ds.max/1692/MaterialByElement.Modifier.discreet.3ds.max.Tutorial.aspx

Napisano
  • Autor

Dziękuje panowie, jeden i drugi sposób dobry, jeden i drugi ma swoje małe wady i zalety ale na pewno wykorzystam.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Na razie użyłem Material by element. Czy jest jakiś skrypt/plugin, odpowiednik Multitexture, ponieważ ten nie działa razem z mental rayem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności