daro256 Napisano 4 Wrzesień 2012 Napisano 4 Wrzesień 2012 Ostatnio się zastanawiałem, czy nie da się zrobić czegoś takiego: Mamy np. płaszczyznę i na niej stawiamy cylinder, a potem dajemy go w dół, aby przecinał się z płaszczyzną. Na cylindrze ustawiamy specyficzny materiał. I moje pytanie jest takie: Czy jest taki materiał / shader, który sprawi że cylinder będzie niewidoczny, a do tego fragment płaszczyzny który z nim się przecina, również będzie niewidoczny ? Czyli efekt byłby taki jak po operacji boolinowskiej, ale bez psucia geometrii (: Skoro da się wstawić materiał, który sprawi, że w miejscu cylindra będzie przezroczyste miejsce na wyrenderowanym obrazku, to może jest i taki, który umożliwia to co opisałem powyżej ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się