mayamak Napisano 29 Wrzesień 2012 Share Napisano 29 Wrzesień 2012 Znalazłem skrypt, który automatyzuje mi kilka rzeczy. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/spring-magic Szukam patentu na to żeby kości które są poddawane symulacji mogły jeszcze kolidować z innymi przedmiotami. np. mam sukienke (dolana na kościach) i chciałbym żeby podczas symulacji kości nie przechodziły przez nogi. Jest na to jakiś patent. Ewentualnie czy można zrobić podobną symulację na reaktorze razem z kolizjami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się