Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie,

 

Znacie może jakiś sposób na jakiegoś typu deflector dla obiektów poly? Problem polega na tym że używając space warpa "Bomb" na kilku obiektach poly nie mogę znaleźć sposobu na stworzenie podłoża na które kawałki poly spadną. Deflector był by do tego idealny ale działa tylko z cząsteczkami :( Chodzi tu stricte o zastosowanie poly i PArray odpada ze względu na Maxwella który sobie z nim nie radzi :(

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności