Skocz do zawartości

CAT, zawiecha przy dodawaniu kości do skina


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam maxa 2012, tworzę sobię Parent CAT'a, wybieram gotowy rig, daje skin na obiekt, wybieram kości z CAT'a i max dostaje zawiechy (program nie odpowiada a scene explorer jest cały biały). Gdy dodam do skina zwykłe kości to problem się ten nie pojawia.

 

Jakies rady?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem rozwiązany. Jak ktoś ma podobny problem to zalecam odinstalowanie najnowszego update'a czyli update 11 dla 3dsmax 2012. "Goły" max jak i na upie o numerze 10 chodzi poprawnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności