kamis16 Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Witam. Nie wiem czy to odpowiedni dzial, ale zaryzykuje :) Chodzi o to, ze kiedy pracuje w Maxie zdarza sie, ze po przejechaniu kursorem przez viewport ten sie caly zamazuje jakimis artefaktami :( Strasznie mnie to denerwuje... Moze ktos sie spotkal z tym wczesniej i wie jak temu zaradzic???? Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam...
Loono Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Mi sie takie cos robi zawsze, jak uruchamiam maxa, ale potem juz nie. Jeżeli podczas pracy tak Ci sie dzieje, to masz troche pzekachane. Probowales przeinstalowac maxa?
dr Ug Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Sprobuj tego w ustawieniach drivera: Redraw Scene On Window Expose—Redraws the whole scene when a dialog over the viewports is moved, resulting in smoother dragging of dialogs such as the Material Editor or Track View. However, redrawing takes some time. Default=on. If your 3ds max display easily becomes messy or "corrupted," turn this option on and then redraw viewports by choosing Views > Redraw All Views (the default keyboard shortcut for this is the 1 key on the numeric keypad). This option has two subordinate options. How you should set them depends on how the display card handles its back buffer, which is used for refreshing the screen. Turn on one or the other, as appropriate. Redraw In Maximized Viewport—If, after updating the screen, the display card destroys the back buffer only when there's a single viewport, turn on this sub-option. The Direct3D driver redraws the scene when a single viewport is visible, but doesn't have to redraw when multiple viewports are visible. Default=off. Redraw In UnMaximized Viewports—If, after updating the screen, the display card destroys the back buffer when multiple viewports are visible, turn on this sub-option. Default=off.
kamis16 Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 Taaak... Dzieje mi sie to zawsze. Przeinstalowalem nawet system... Dzialo mi sie tak tez ze starymi sterownikami, takze te mozliwosc mozna wykluczyc. Co ciekawe : Jezeli przelacze na OpenGL obraz dalej sie rozmazuje, ale juz nie tak bardzo i nie z taka czestotliwoscia... Czekam na dalsze sugestie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się