Skocz do zawartości

Rozne sciezki dla vertexow...


Gość --4P--

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem poczatkujacym uzytkownikiem 3ds max 5, wiec moje pytanie moze okazac sie banalne.

Chodzi mianowicie o animacje obiektu poruszajacego sie wzdluz sciezki (za pomoca Path Constraint).

Jak zrobic (jesli to mozliwe), zeby wzdluz sciezki nie poruszal sie caly obiekt, lecz tylko dane wierzcholki (vertexy)?

Chcialbym tez wiedziec jak sprawic, aby w obiekcie przypisanym do sciezki vertexy byly "przyklejone" do niej (czyli jesli np. sciezka jest zygzakiem to kilkusegmentowa linia do niej przypisana nie poruszala sie caly czas wyprostowana, tylko "jak waz").

 

Z gory dziekuje za pomoc

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Wielkie dzieki :)

Dziala tak jak chcialem, chociaz wydaje mi sie, ze Vol. Select nie jest tutaj w ogole potrzebny. Zaznaczam po prostu vertex (lub kilka) i od razu Path Deform, a potem CostamSelect, zaznaczam kolejne vertexy, znów Path Deform itd...

Wszystko gra wtedy jak nalezy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności