Gość --4P-- Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 Jestem poczatkujacym uzytkownikiem 3ds max 5, wiec moje pytanie moze okazac sie banalne. Chodzi mianowicie o animacje obiektu poruszajacego sie wzdluz sciezki (za pomoca Path Constraint). Jak zrobic (jesli to mozliwe), zeby wzdluz sciezki nie poruszal sie caly obiekt, lecz tylko dane wierzcholki (vertexy)? Chcialbym tez wiedziec jak sprawic, aby w obiekcie przypisanym do sciezki vertexy byly "przyklejone" do niej (czyli jesli np. sciezka jest zygzakiem to kilkusegmentowa linia do niej przypisana nie poruszala sie caly czas wyprostowana, tylko "jak waz"). Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam
Gość --4P-- Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 Wielkie dzieki :) Dziala tak jak chcialem, chociaz wydaje mi sie, ze Vol. Select nie jest tutaj w ogole potrzebny. Zaznaczam po prostu vertex (lub kilka) i od razu Path Deform, a potem CostamSelect, zaznaczam kolejne vertexy, znów Path Deform itd... Wszystko gra wtedy jak nalezy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się