Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jestem poczatkujacym uzytkownikiem 3ds max 5, wiec moje pytanie moze okazac sie banalne.

Chodzi mianowicie o animacje obiektu poruszajacego sie wzdluz sciezki (za pomoca Path Constraint).

Jak zrobic (jesli to mozliwe), zeby wzdluz sciezki nie poruszal sie caly obiekt, lecz tylko dane wierzcholki (vertexy)?

Chcialbym tez wiedziec jak sprawic, aby w obiekcie przypisanym do sciezki vertexy byly "przyklejone" do niej (czyli jesli np. sciezka jest zygzakiem to kilkusegmentowa linia do niej przypisana nie poruszala sie caly czas wyprostowana, tylko "jak waz").

 

Z gory dziekuje za pomoc

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 922
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

Wielkie dzieki :)

Dziala tak jak chcialem, chociaz wydaje mi sie, ze Vol. Select nie jest tutaj w ogole potrzebny. Zaznaczam po prostu vertex (lub kilka) i od razu Path Deform, a potem CostamSelect, zaznaczam kolejne vertexy, znów Path Deform itd...

Wszystko gra wtedy jak nalezy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.