Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam pytanie dotyczące nazwijmy to formowania kształtu.

Chodzi mi o denko tego stożka, jak widać nie ma ono formy koła a mieć powinno.

Z tego co coś mi świta gdzieś powinna być opcja, dzięki której to naprawię.

Było trzeba zaznaczyć te werteksy, które tworzą kształt a potem w coś kliknąć i automatycznie się to naprawiało.

Dawno nie siedziałem w 3d, mogę się mylić ale wydaje się mi że w maxie coś takiego było. Jeśli nie to czy jest na to jakaś inna metoda ?

maxscr.jpgphoto sharing sites

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 876
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz ten duzy srodkowy poligon i w graphite tool masz "geo poly" ktore zrobi ci z niego ideale kolo.

Napisano
w graphite tool masz "geo poly" ktore zrobi ci z niego ideale kolo.

wie ktoś może czy istnieje podobne narzędzie w maya?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności