Gość jaroslav Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 Witam mam pytanie dotyczące nazwijmy to formowania kształtu. Chodzi mi o denko tego stożka, jak widać nie ma ono formy koła a mieć powinno. Z tego co coś mi świta gdzieś powinna być opcja, dzięki której to naprawię. Było trzeba zaznaczyć te werteksy, które tworzą kształt a potem w coś kliknąć i automatycznie się to naprawiało. Dawno nie siedziałem w 3d, mogę się mylić ale wydaje się mi że w maxie coś takiego było. Jeśli nie to czy jest na to jakaś inna metoda ? photo sharing sites
mirach Napisano 24 Listopad 2012 Napisano 24 Listopad 2012 zaznacz ten duzy srodkowy poligon i w graphite tool masz "geo poly" ktore zrobi ci z niego ideale kolo.
Impossible Napisano 9 Grudzień 2012 Napisano 9 Grudzień 2012 w graphite tool masz "geo poly" ktore zrobi ci z niego ideale kolo. wie ktoś może czy istnieje podobne narzędzie w maya?
Rekomendowane odpowiedzi