Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Robię wizkę gdzie chciałbym później np w photoshopie za okno wstawić jakiś tam ogródek. Więc ustawiam w materiale (mental ray) transparency propagates alpha chanel. I wszystko działa. Chciałbym jednak kontrolować również odbicia w obrazie (szkło z obrazkiem umieszczonym tuż za nim). Tu opcja transparency propagates alpha chanel mi nie działa. Robią mi się białe kwadraty na obrazie, za pewne odbicia skylight portali w oknach. Dla uściślenia, to w szkle od obrazu odbija się ten materiał z ustawionym transparency propagates alpha chanel. Jak to ogarnąć, żeby mieć za oknem i na tym moim obrazie mniej więcej to samo ?

 

testhi.jpg

Edytowane przez tetunio

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 990
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyrenderuj wszystkie szkla osobno czarne bez alphy tylko z odbiciami (reflection pass) Pozniej w photoshopie naloz na render z mieszaniem "screen", chyba ze renderujesz w 32 bitach to linear dodge.

Napisano
  • Autor
wyrenderuj wszystkie szkla osobno czarne bez alphy tylko z odbiciami (reflection pass) Pozniej w photoshopie naloz na render z mieszaniem "screen", chyba ze renderujesz w 32 bitach to linear dodge.

 

Dzięki działa, ale w tym przypadku akurat potrzebuje kontrolować część odbić (to co na renderze na obrazach jest na biało). Bo reszta to wnętrze, które chciałbym zostawić w odbiciach. Chodzi mi o to żeby te białe pola zapełnić

Napisano

aaa nie widzialem wczesniej obrazka :) Nie jestem pewny czy w maxie jest to samo nazewnictwo co w maya ale zrob tak..

 

za oknem zamiast portal light dajesz plane ze zdjeciem ogrodu i na cala scene dajesz czarny surface shader a na szklo obrazkow daj czarny shader tylko z odbiciem 100% tak jak pisalem wczesniej i photoshopie screen.

 

Bedziesz mial widok za oknem i odbicia tego widoku w szybkach. Pamietaj jednak ze jak bedziesz renderowal podstawowy beauty pass. to wylacz te odbicia (dodasz je pozniej razem z refl pass).

 

DObrze jest zebys sie nauczyl tak pracowac. Pozniej o wiele to ulatwia. Renderowanie wszystkiego na raz jest pozniej strata nerwow i czasu i pracy :)

Napisano
  • Autor

O to mi chodziło :) Powolutku jak zaczynają mi te wizki jako tako wychodzić, to zaczynam trochę dzielić te rendery. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.