Napisano 4 Grudzień 201212 l Mam 3ds max 2012 i uzywam Mental Ray. Chce zrobic realistyczna trawe, ktora na prawde dobrze wyglada, kiedy kamera zbliza sie do budynku. Wiem ze najlepiej to wychodzi z VRay, ale nie mam i dlugo jeszcze nie bede mial. Myslalem o wymodelowaniu kep trawy i rozmieszczeniu ich za pomoca Particle System. Chcialbym aby trawa byla na dosyc duzym obszarze wokol budynku. Mam dobry sprzet, ale nie chce przesadzic, zeby go nie zajechac, tymbardziej, ze to bedzie lot kamery dookola budynku i pozniej do srodka. Uzywam Daylight i kilku punktow Photometric w srodku budynku. Co radzicie i czy moze macie dobre linki do tutoriali ?
Napisano 4 Grudzień 201212 l Robiłem to dosłownie parę dni temu- łap. http://max3d.pl/news.php?id=2616 ja rozmieszczałem zwykłym paintem, problem w tym ze w mentalu jak nie chcesz tego zarypac musisz wziac proxy, natomiast proxy nie zapisuje materiałów. Na szczęście możesz użyć 1 materiał na 1 rzadszą kupę trawy i scatterować proxy z 3 materiałów np. Żeby w animacji nie szeleściło potrzebowałem szalonych ustawień, ale wyszło chyba całkiem całkiem jak na potrzeby i czas którym dysponowałem.
Napisano 6 Grudzień 201212 l Autor Witam i bardzo dziekuje za ten link. Tutorial bardzo dobrze i ladnie zrobiony. Jak tylko wroce do tego projektu, to zrobie ta trawe i dam znac jak mi poszlo. Nigdy nie robilem nic z tym Proxy. Na pewno bardzo przydatny skrypt. Edytowane 6 Grudzień 201212 l przez Krzychu78
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto