Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

działam bardziej aktywnie w dziale 3D i rozpoczynam projekt animacji postaci humanoidalnej. Myślałem tu o golemie/mechu w klimatach steampunk'owych (coś w klimacie Arkanum). Reasumując świat oparty na parze, mechanice i może odrobinie magii. Ciekawą inspiracją są również figurki i świat Warmachine (http://privateerpress.com/warmachine/gallery/khador/warjacks). W szczególności ciekawy jest Juggernaut:

 

Juggernaut_09-CLPD.png

 

Właśnie taki model chciałbym stworzyć. Dużo kół zębatych, dźwigni, przekładni, kominy, para i buchający ogień. Poniżej kilka inspiracji i detali które są w tym klimacie:

 

33036_BehemothWEB+%281%29.jpg

449777_1354546591_large.jpg

Storm_Slayer___Steam_Golem_by_zeo_x.jpg

image.jpg

montres_steampunk_1.jpg

steampunk-obudowa-komputera.jpg

tumblr_l3mzm1Sy7N1qa7t63.jpg

 

No ale do rzeczy :) Poszukuję kogoś kto przygotuje koncepta golema w tych klimatach, tak aby na postawie niego można było wymodelować bryłę (widok od przodu, z boku i perspektywa). Następnie będę go teksturował, riggował. Model zostanie podłączony do materiału nagranego na sesji motion capture. Następnie animacja będzie renderowana. Zależy mi aby wszystko wyglądało profesjonalnie.

Projekt nie jest komercyjny! Zainteresowanych projektem proszę o kontakt na gg (1342156) lub mailowo ([email protected]). Postaram się już bezpośrednio naświetlić kulisy projektu. Może ktoś będzie miał wolny czas, będzie chciał uczestniczyć w ciekawym projekcie i wzbogacić swoje portfolio. Jeśli wszystko wypali będzie to wstęp do czegoś większego :D

 

Pozdrawiam Nagash

 

[ATTACH=CONFIG]88474[/ATTACH]

Edytowane przez Nagash

  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności