Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

dziwne plamy światła

Featured Replies

Napisano

Witam

mam problem z dziwnymi plamami światła w renderze. Używam mental raya. Scenę mam oświetloną prostokątem z self illumination na suficie, ale gdy oswietlę ją normalnym światłem photometric problem nie znika, co dziwniejsze gdy wyłączę wszystkie światła scena nadal wydaje się być czymś oświetlona i plamy nadal są (drugi obrazek lewy dolny róg). Coś mi się też stało z firanami - wcześniej bylo normalne półprzezroczyste, a teraz wyszedł na nich jakby brokat, chociaz material ma wyzerowaną glossiness i reflectivity. Podniesienie jakości Glossy reflections i refractions nie pomaga. Nie wiem jakie parametry jeszcze podać, jak co to mówcie.

Proszę o pomoc, bo siedzę nad tym drugi dzień i nie mogę znaleźć rozwiązania.

[ATTACH=CONFIG]88975[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88976[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 864
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Plamy to prawdopodobnie fotony. Na moje oko włączyłeś GI a wyłączyłeś final gather.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.