lalaith Napisano 17 Styczeń 2013 Napisano 17 Styczeń 2013 Witam mam problem z dziwnymi plamami światła w renderze. Używam mental raya. Scenę mam oświetloną prostokątem z self illumination na suficie, ale gdy oswietlę ją normalnym światłem photometric problem nie znika, co dziwniejsze gdy wyłączę wszystkie światła scena nadal wydaje się być czymś oświetlona i plamy nadal są (drugi obrazek lewy dolny róg). Coś mi się też stało z firanami - wcześniej bylo normalne półprzezroczyste, a teraz wyszedł na nich jakby brokat, chociaz material ma wyzerowaną glossiness i reflectivity. Podniesienie jakości Glossy reflections i refractions nie pomaga. Nie wiem jakie parametry jeszcze podać, jak co to mówcie. Proszę o pomoc, bo siedzę nad tym drugi dzień i nie mogę znaleźć rozwiązania. [ATTACH=CONFIG]88975[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]88976[/ATTACH]
tetunio Napisano 22 Styczeń 2013 Napisano 22 Styczeń 2013 Plamy to prawdopodobnie fotony. Na moje oko włączyłeś GI a wyłączyłeś final gather.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się