Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak wiec udalo mi sie znalesc chwilke z kompem w czasie wakacji :P dokonczylem pajeczaka z WIPa (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7215&page=1&pp=10&highlight=pajeczak - jakby ktos chcial zobaczyc jak powstawal).

Render w brazilu z dofem, omni + skylight + shadow map. Wloski z shaga renderowane osobno i sklejone w AP (nie da sie dofa z brazila uzyc z shagiem;/ w kazdym razie janie umiem:P)

Pracka jest jaka jest:] podkreslalem ze to moja 2 praca ale zapewniam ze sie przy niej duzo nauczylem :]

pajak_fin_min.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a ja ci powiem ze mozna uzyc brazila+dofa+shaga ... :) wlącz geometry w Fur i po

sprawie tyle tylko ze bedzie z Fur`a mesh ale skoro to nie animacja to mozesz chyba sobie pozwolic na troche dłuzszy render ... i GI ogarnie tez wloski ... bedzie kóóL

 

a co do pracki to evoirment jakos mi tu nie pasuje ;) co to wogle jest ?

 

ok dostaniesz 3

Napisano

ojej ojej mam 3:D faaaza:D widze ze to mi idzie o niebo lepiej niz polak w budzie:P thx za rade...rzeczywiscie probowalem kiedys geometry ale tylko do testow...na kompie na ktorym byl render walilo bledami jak geometry dawalem :/ ale thx za rade :]

Napisano

Jak dla mnie super, tylko jakoś pajączek nie współgra za bardzo z otoczeniem i cienie rzuca jakoś dziwnie. Prawdę mówiąc to nawet nie da się patrzeć na ten ground bez bólu oczu - coś tam jest sknocone z głębią ostrości. Ale i tak super, zwłaszcza te włoski;-P

Napisano

Modeling ładny.

IMO ustawienia renderingu mozna by dopracowac jeszcze. Mam takie mieszane uczucia czy jest to pająk gigant, czy zwykły pajączek pod lupą :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności