kap00ch Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 Tak wiec udalo mi sie znalesc chwilke z kompem w czasie wakacji :P dokonczylem pajeczaka z WIPa (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7215&page=1&pp=10&highlight=pajeczak - jakby ktos chcial zobaczyc jak powstawal). Render w brazilu z dofem, omni + skylight + shadow map. Wloski z shaga renderowane osobno i sklejone w AP (nie da sie dofa z brazila uzyc z shagiem;/ w kazdym razie janie umiem:P) Pracka jest jaka jest:] podkreslalem ze to moja 2 praca ale zapewniam ze sie przy niej duzo nauczylem :]
Marcin Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 a ja ci powiem ze mozna uzyc brazila+dofa+shaga ... :) wlącz geometry w Fur i po sprawie tyle tylko ze bedzie z Fur`a mesh ale skoro to nie animacja to mozesz chyba sobie pozwolic na troche dłuzszy render ... i GI ogarnie tez wloski ... bedzie kóóL a co do pracki to evoirment jakos mi tu nie pasuje ;) co to wogle jest ? ok dostaniesz 3
kap00ch Napisano 17 Sierpień 2004 Autor Napisano 17 Sierpień 2004 ojej ojej mam 3:D faaaza:D widze ze to mi idzie o niebo lepiej niz polak w budzie:P thx za rade...rzeczywiscie probowalem kiedys geometry ale tylko do testow...na kompie na ktorym byl render walilo bledami jak geometry dawalem :/ ale thx za rade :]
Wielka_Siostra Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 Jak dla mnie super, tylko jakoś pajączek nie współgra za bardzo z otoczeniem i cienie rzuca jakoś dziwnie. Prawdę mówiąc to nawet nie da się patrzeć na ten ground bez bólu oczu - coś tam jest sknocone z głębią ostrości. Ale i tak super, zwłaszcza te włoski;-P
Michas Napisano 19 Sierpień 2004 Napisano 19 Sierpień 2004 Modeling ładny. IMO ustawienia renderingu mozna by dopracowac jeszcze. Mam takie mieszane uczucia czy jest to pająk gigant, czy zwykły pajączek pod lupą :)
Rekomendowane odpowiedzi