Napisano 17 Sierpień 200420 l Tak wiec udalo mi sie znalesc chwilke z kompem w czasie wakacji :P dokonczylem pajeczaka z WIPa (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=7215&page=1&pp=10&highlight=pajeczak - jakby ktos chcial zobaczyc jak powstawal). Render w brazilu z dofem, omni + skylight + shadow map. Wloski z shaga renderowane osobno i sklejone w AP (nie da sie dofa z brazila uzyc z shagiem;/ w kazdym razie janie umiem:P) Pracka jest jaka jest:] podkreslalem ze to moja 2 praca ale zapewniam ze sie przy niej duzo nauczylem :]
Napisano 17 Sierpień 200420 l a ja ci powiem ze mozna uzyc brazila+dofa+shaga ... :) wlącz geometry w Fur i po sprawie tyle tylko ze bedzie z Fur`a mesh ale skoro to nie animacja to mozesz chyba sobie pozwolic na troche dłuzszy render ... i GI ogarnie tez wloski ... bedzie kóóL a co do pracki to evoirment jakos mi tu nie pasuje ;) co to wogle jest ? ok dostaniesz 3
Napisano 17 Sierpień 200420 l Autor ojej ojej mam 3:D faaaza:D widze ze to mi idzie o niebo lepiej niz polak w budzie:P thx za rade...rzeczywiscie probowalem kiedys geometry ale tylko do testow...na kompie na ktorym byl render walilo bledami jak geometry dawalem :/ ale thx za rade :]
Napisano 18 Sierpień 200420 l Jak dla mnie super, tylko jakoś pajączek nie współgra za bardzo z otoczeniem i cienie rzuca jakoś dziwnie. Prawdę mówiąc to nawet nie da się patrzeć na ten ground bez bólu oczu - coś tam jest sknocone z głębią ostrości. Ale i tak super, zwłaszcza te włoski;-P
Napisano 19 Sierpień 200420 l Modeling ładny. IMO ustawienia renderingu mozna by dopracowac jeszcze. Mam takie mieszane uczucia czy jest to pająk gigant, czy zwykły pajączek pod lupą :)