Napisano 18 Sierpień 200420 l Korzystająć z tego iż chwilowo nie mam maxa3d zabrałem sie za grafikę 2D. Początkowo chciałem zrobić obrazek zgodnie z pewnym tutorialem, ale po pierwszych minuach dzieło zaczeło żyć własnym życiem... Koncepcją jest robot naprawczy, lewitujący na kuli, stojący w hangarze. To moja pierwsza pracka w 2D więc nie spodziewajcie się dużo, chociaż ko wie... Liczę na waszę rady, pomysły, krytykę (byle konstruktywną :P). P.S. Obrazek w PhotoShopie 6
Napisano 18 Sierpień 200420 l a więc: pierwszo co razi to ta kulka , odrazu powinna iść do wymiany. głowa w stosunku do reszty z lekka zamała i chyba lekko zawysoko, chyba że jakąś długą szyje bedzie to mieć. ta ręka coś za mało robotowato wygląda :P jakieś wystające kable, śrubki i będzie lepiej. ten nos jest jakby źle narysowany w stosunku do reszty rysunku. troche małe ma oczy, przez takie coś to pewnie gówno widać. lepiej by było taki pasek strzelić na połowe głowy. albo jakieś większe oczy. jeszcze ten lewy naramiennik coś za duży. narazie starczy moich uwag :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto