el_Pawcik Napisano 19 Luty 2013 Napisano 19 Luty 2013 Witam wszystkich serdecznie. Jako że ostatnimi czasy wypłynęła odsłona blendera w wersji 2.66 z dostępnym narzędziem dynamic topology postanowiłem się trochę pobawić. Oto efekty mojej pracy (pierwszy kontakt z narzędziem): Wersja HP: Wersja LP: Siatka: Wiem, że nie jest doskonale, a anatomia kuleje. Dodatkowo martwi mnie fakt, że dałem symetryczną normalmapę i o ile we wcześniejszych wersjach nigdy nie miałem z tym problemu, to w najnowszym wydaniu (jest to coś na wzór bety) wyraźnie widać szew. Pewnie skopałem kilka opcji, ale i tak jestem zadowolony z rezultatów. Dodam, że jakiś czas temu porzuciłem blenderowy sculpt na rzecz sculptrisa, jednak teraz widzę potencjał i rozważam powrót, bo zapowiada się ciekawie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się