Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie.

Jako że ostatnimi czasy wypłynęła odsłona blendera w wersji 2.66 z dostępnym narzędziem dynamic topology postanowiłem się trochę pobawić.

Oto efekty mojej pracy (pierwszy kontakt z narzędziem):

 

 

Wersja HP:

obrazpn.png

 

 

Wersja LP:

obraz1wr.png

 

 

Siatka:

obraz2h.png

 

 

Wiem, że nie jest doskonale, a anatomia kuleje. Dodatkowo martwi mnie fakt, że dałem symetryczną normalmapę i o ile we wcześniejszych wersjach nigdy nie miałem z tym problemu, to w najnowszym wydaniu (jest to coś na wzór bety) wyraźnie widać szew. Pewnie skopałem kilka opcji, ale i tak jestem zadowolony z rezultatów.

 

Dodam, że jakiś czas temu porzuciłem blenderowy sculpt na rzecz sculptrisa, jednak teraz widzę potencjał i rozważam powrót, bo zapowiada się ciekawie.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności