mzstrider Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 (edytowane) Witam Między dwoma krawędziami użyłem bridge, jeden z wierzchołków nowej siatki połączyłem (merge) z innym z już istniejącej i w tym momencie "zbridge'owane" polygony znikają całkowicie, co najlepsze również w innym miejscu mojego modelu, na którym też wcześniej użyłem bridge, a które nie ma bezpośredniego połączenia z siatką o której mowa. Dzięki z góry za pomoc;) Usunąłem polygony, użyłem bridge ponownie i tym razem nie znikają. Dziwne, w każdym razie działa. Kolejny edit;/ Pracuję sobie nad modelem, w pewnym momencie patrzę, a moich problematycznych polygonów znowu nie ma. Tym razem nigdzie nie używałem bridge'a, ale merge tak. Nie potrafię powiedzieć, w którym momencie te polygony zniknęły, ale możliwe, że właśnie podczas używania merge'a. Błagam pomóżcie! Może to pomoże: http://gyazo.com/132d9f2e01ad5bb0401ed23ea6d152d9 Screenshot sprzed użycia merge. A tu po użyciu: http://gyazo.com/6d0ed6ce3a735d54a8fe4d1178fc6029 http://gyazo.com/bec940464d1556228df28ff2998ec327 Jak widać siatkę mogę deformować. Pomocy... Edytowane 21 Luty 2013 przez mzstrider Błąd ponownie się pojawia
biszkopte Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 hympf...dziki fejs :) wywal je i wymodeluj kształt w dziurze od nowa:) kilka poligonów nie zabierze ci dużo czasu. powodzenia.
mzstrider Napisano 22 Luty 2013 Autor Napisano 22 Luty 2013 Tym razem problem się pojawił, gdy usunąłem jedną z krawędzi. No masakra po prostu.
Rekomendowane odpowiedzi