Skocz do zawartości

Duże piksle na renderze


tetunio

Rekomendowane odpowiedzi

Mental ray, materiał autodesk glass. Poustawiałem w 2 zakładkach render i w materiale max trace depth, max reflection i max refraction wystarczająco dużo, żeby dało rade a tu zonk. W materiale oczywiście to samo. Ewidentnie problem pojawił się gdy światło przeszło przez 6 warstw (2 na każdą taflę szkła).

biuroblad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności