Jump to content

Silnik Alternativa i Blender


kolaborant
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Czy ktoś z was miał może do czynienia z tym silnikiem? To bardzo ciekawy silnik,

z dużymi możliwościami. Atrakcyjny zwłaszcza, że to Open Source.

Przygotowuję ostatnio modele do gry przeglądarkowej tego silnika.

 

Do wymiany plików używamy formatu Collada. Można też używać specjalnego pluginu,

który przygotował David Jones i exportować od razu do formatu *.a3d ale sam exporter

nie jest jeszcze ukończony i nie obsługuje np. animacji (co czyni go bardzo ograniczonym).

 

Teraz do rzeczy mam problem z eksportem normal mapy. Wraz z zapisanym

plikiem *.dae exporter zapisuje we wskazanym folderze normal mapę. Ale sam silnik jej nie widzi.

Gdy sprawdziłem model na innym internetowym Playerze plików 3d - http://app.3dviewr.com/index.html

okazuje się, że tam normal mapa jest poprawnie implementowana.

 

Czy ktoś z was miał taki problem lub wie gdzie być może popełniłem błąd lub ew. jak go rozwiązać?

 

Pozdrawiam

g.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy