Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

Nie znalazłem wątku z powitaniami, więc witam wszystkich serdecznie. Kilka dni temu zacząłem swoją przygodę z 3D. Kupiłem próbną wersję Modo 601, aby przekonać się czy ogarnę ten program. Po kilku dniach mogę napisać, że jest dobrze i chyba się polubimy. Największym problemem jest to że nigdy wcześniej nie miałem styczności z programami 3D. Stąd też, dużą trudność sprawia mi nazwanie rzeczy z którymi mam problem a co za tym idzie, szukanie rozwiązań w internecie. Obecnie próbuję rozwiązać następujący problem.

Przy pracy nad tekstem, szczególnie przy okrągłych literach, pojawia się bardzo gęsta siatka która uniemożliwia poprawne teksturowanie (na fianalnym renderze widać krawędzie tej siatki). Czy mógłbym prosić o naświetlenie tego prolemu, co robię źle i jak to naprawić?

Z góry dziękuję za odpowiedź!

Pozdrawiam!

image.jpg

image.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hello,

być może problem już rozwiązałeś, jednak chciałbym wtrącić słówko w tą sprawę.

Nie wiem jaka była kolejność, ale wygląda mi to na bevelowanie z wyłączoną opcją group polygons, przez co wyciąga każdego face'a oddzielnie wg. zadanych parametrów.

Napisano

Hello,

być może problem już rozwiązałeś, jednak chciałbym wtrącić słówko w tą sprawę.

Nie wiem jaka była kolejność, ale wygląda mi to na bevelowanie z wyłączoną opcją group polygons, przez co wyciąga każdego face'a oddzielnie wg. zadanych parametrów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności