gallanodel Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 To moja pierwsza praca, którą odważyłem się pokazać. Czekam na konstruktywną krytykę;) Sprzęt: Duron 900mHz,256mb,GF2MX 3DsMAX 5
MareG Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 Dlaczego piec z okapem został zmiażdżony innymi szafkami? Zlewozmywak ma dwa krany? Takich patentow jeszcze nie spotkalem. Raczej malo kto dosiegnie do gornego poziomu suszarki nad zlewem! Generalnie - proporcje leza: glebokosc szefek a wielkosc kafelek! Czyli blat ma 30cm głębokosci? Wiec to dlatego piec został zmiazdzony;) nawet kubki sa niewymiarowe, deska blatu za cienka, szpetna kolorystyka. W sumie calosc wyglada jak render ze Sculpt Animate 4D(byl taki soft 12 lat lemu). Na poczatek proponuje zaopatrzyc sie w linijke czy metrowke i udac sie do wlasnej kuchni - celem dokonania niezbednych pomiarow szafek i sprzetow kuchennych lacznie z kubkami! Po prostu najpierw zrob sensowne - proporcjonalne wyposazenie kuchni, a kolory i oswietlenie niech beda kolejnym krokiem w poznawaniu oprogramowania 3d. Tak to juz jest, ze jesli jakikolwiek przedmiot wyglada niezgodnie (nieproporcjonalnie) do tego znanego z rzeczywistosci to chocby niewiem jak swietny mial material - bedzie zdyskwalifikowany w oczach przecietnego obserwatora no chyba ze jest to karykatura czegos. Liczy sie przedewszystkim dokladnosc odwzorowania! Pozdrawiam Marek P.S. O funkcjonalnosci pewnie tez zaraz ktos napisze, ale pomysl czy chcialbys miec suszarke do naczyn na srodku sciany? Pomijajac jak to wyglada, ale jaka jest funkcja - opryskane sciany powyzej poziomu klafelek!!!
Wielka_Siostra Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 Oświetlenie: do bani. Ustaw żródło światła tam, skąd ono rzeczywiście dobiega, czyli np. na środku sufitu (raczej niżej niż pod samym sufitem), wystarczy zwykłe omni. Poza tym przydałoby się dać oświetlenie pod górnymi szafkami. Rendering: do bani. Użyj czegoś bardziej skomplikowanego niż standardowy renderer MAXa czyli scanline. Po odpaleniu go włącz GI. Modeling: coś już umiesz i nie jest źle (no, ale kuchnia akurat nie wymaga specjalnych umiejętności, to same boxy). Lodówka wygląda jak box z tekxturą chromu;). Na zlewozmywaku przydałaby się bateria. Tekstury: do bani. Przede wszystkim wyłącz te refleksy na szafkach, zmień ich kolor na bardziej naturalny. To samo z podłogą - daj może jakiś parkiet lub płytki. Tekstura blatu ma złe proporcje. Proporcje: do bani. Szafki dolne mają cokół, szafki górne wiesza się wyżej, blat jest za cienki, płyta do gotowania ma 60 cm a nie 30, to samo okap. Pracuj!
Salvator Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 widać, że się starałeś i za to masz plus. Za mocne refleksy na szafkach. Oświetlenie troche kuleje - niby źródłem jest jakaś żarówka a wszędzie prześwietlone...... włącz attentuation i dadaj jakiś ambient. Kolory wołają o pomstę do nieba. Ustaw jakiś miły zielonkawy niebieski pastelowy kolorek na szafeczki, zmniejsz nienaturalną biel posadzki (czerń zresztą też), może daj po prostu wykładzinę. Popatrz na kompozycję, po prawej masz wszystko strasznie ściśnięte, jakby kuchnia była bardzo mała, a po lewej zieje pustką. To tyle narazie, jak coś to pytaj.
gallanodel Napisano 21 Sierpień 2004 Autor Napisano 21 Sierpień 2004 Dzięki wielkie za wskazówki. Fakt, że z oświetleniem mam problemy na razie. I chyba powinienem zacząć robić rzeczy normalnych rozmiarów a nie "na oko" ;) Jeszcze raz wielkie dzięki i z niecierpliwością czekam na dalsze komentarze.
Cug Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 powinienes zrobic kadr z perspektywy czlowieka bedacego wewnotrz, nie kombinuj zaduzo z kamerami wtedy wszystko bedzie wygladac normalnie i popraw te kolory bo az oczy bola powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi