Skocz do zawartości

3ds max - mirror elementów i sypie się siatka


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć. Mam problem z 3ds max 12. Jak robię mirror elementów to sypie się siatka w viewport gdy element nie jest aktywny/ zaznaczony (np. modeluję połowę kanapy, jest kształtna i na powiedzmy 1000 poligonów. jak zrobię mirror znika połowa poligonów i krawędzi. wygląda w wievport jak ser szwajcarski) Jak się na nim pracuje wszystko jest ok. Renderuje się dobrze. Problem w tym że jest to upierdliwe w czasie pracy jak połowa sceny znika i nie widać całości elementów. Co może być nie tak?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności