Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak to jest ze robie mór pod maxem (kazda cegła osobno) i potem daje kazdej cegle mase itp a cegły normalnie jak sa w bliskiej odległosci od siebie to przy animce rozwala je po całej scenie zamiast stac równo (wiecie taka scena - cos uderza w mur i sie cegły sypia) ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 835
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bo masz takie cos jak colision tolerance i to odpowieda odleglosci od polygonu takiej powłoki czyli tak jak by scianki mialy przypisana ta kolizje troche od siebie odsunietą .... zmien ten parametr standardowo jest ustawiony na okolo 3 z hakiem zmniejsz do 0,5 i bedzie kUL .... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności