Hindus Napisano 23 Sierpień 2004 Share Napisano 23 Sierpień 2004 jak to jest ze robie mór pod maxem (kazda cegła osobno) i potem daje kazdej cegle mase itp a cegły normalnie jak sa w bliskiej odległosci od siebie to przy animce rozwala je po całej scenie zamiast stac równo (wiecie taka scena - cos uderza w mur i sie cegły sypia) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 23 Sierpień 2004 Share Napisano 23 Sierpień 2004 bo masz takie cos jak colision tolerance i to odpowieda odleglosci od polygonu takiej powłoki czyli tak jak by scianki mialy przypisana ta kolizje troche od siebie odsunietą .... zmien ten parametr standardowo jest ustawiony na okolo 3 z hakiem zmniejsz do 0,5 i bedzie kUL .... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2004 okej , dzieki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się