blukazs Napisano 13 Kwiecień 2013 Napisano 13 Kwiecień 2013 Witam, muszę wyrenderować animacjęn poniżej klatka poglądowa: Aktualnie mam skonfigurowaną scenę w mayi i vrayu, animacja przez większą część jest dosyć statyczna, tzn rusza się tylko to wielkie coś w srodku i ten dziwny mechanizm pod spodem, [kręci się]. Później pomieszczenie dzieli sie na 3 części i obraca wokół własnej osi w tym obiekty i światła. Dlatego - jedyne ustawienia jakie znalazłem dla tego typu rozwiązania to BruteForce/BruteForce. Sęk w tym że dosyć długo się to renderuje, w takiej fajnej jakości 1080p ok 50 min na klatke. Mam pytanie, jak to sensownie skonfigurować aby wyrenderować jak najszybciej?? Wszystkie potrzebne passy mam ustawione w Vray Render Elements. Dostałem info od kumpla żeby wyrenderować pomieszczenie bez tych poruszających sie obiektów, potem samo to co się rusza i na koniec wrzucić prosty materiał i przerenderować całość - cienie? Da się tak zrobić? Chciałbym to potem połączyć w afterze, nie rozumiem tylko za bardzo jak to zrobić... Coś na zasadzie pass contribution map? Jakieś sugestie rady...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się