Skocz do zawartości

Render Animacji Vray/Maya - czyli mój problem egzystencjonalny


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, muszę wyrenderować animacjęn poniżej klatka poglądowa:

hourmorph720ppreview.jpg

 

 

Aktualnie mam skonfigurowaną scenę w mayi i vrayu, animacja przez większą część jest dosyć statyczna, tzn rusza się tylko to wielkie coś w srodku i ten dziwny mechanizm pod spodem, [kręci się].

Później pomieszczenie dzieli sie na 3 części i obraca wokół własnej osi w tym obiekty i światła.

Dlatego - jedyne ustawienia jakie znalazłem dla tego typu rozwiązania to BruteForce/BruteForce.

Sęk w tym że dosyć długo się to renderuje, w takiej fajnej jakości 1080p ok 50 min na klatke.

 

Mam pytanie, jak to sensownie skonfigurować aby wyrenderować jak najszybciej?? Wszystkie potrzebne passy mam ustawione w Vray Render Elements. Dostałem info od kumpla żeby wyrenderować pomieszczenie bez tych poruszających sie obiektów, potem samo to co się rusza i na koniec wrzucić prosty materiał i przerenderować całość - cienie? Da się tak zrobić? Chciałbym to potem połączyć w afterze, nie rozumiem tylko za bardzo jak to zrobić... Coś na zasadzie pass contribution map? Jakieś sugestie rady...

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności